شروع فعالیت پیمانکاران صنعتی در واحد فرآورش مرکزی آزادگان جنوبی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: با شروع عملیات ساخت پیِ تجهیزات و سازه های باز بتنی (پایپ رک ها)، واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در جهت توسعه نهاده شد.

شروع فعالیت پیمانکاران صنعتی در واحد فرآورش مرکزی آزادگان جنوبی

به گزارش شانا به نقل از گروه پتروپارس، حمیدرضا مسعودی مسعودی با بیان اینکه با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن تا به امروز بخش مهندسی این طرح بیش از 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: همچنین تا کنون 65 درصد اسناد سفارش کالا و تجهیزات این پروژه نهایی شده است.

وی اضافه نمود: سفارش 11 مورد کالا و تجهیزات پروژه نیز تا به امروز منعقد و عملیات پیش ساخت آنها شروع شده است.

مدیرعامل گروه پتروپارس با اشاره به اینکه در بخش عملیات اجرایی نیز پیمانکار شمع کوبی به عنوان نخستین پیمانکار اجرایی واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی و پیش احتیاج دیگر فعالیت های اجرایی کار خود را شروع نموده است، ادامه داد: تا به امروز بیش از 35 درصد شمع های مورد احتیاج پروژه ساخته و بیش از 25 درصد شمع ها در محل سایت پروژه اجرا شده است.

مسعودی با بیان اینکه همزمان با فعالیت های شمع کوبی، عملیات خاکبرداری و ساخت پیِ تجهیزات دیر تحویل نیز با سرعت در جریان است، توضیح داد: بیش از 270 نفر در محل کارگاه پروژه در حال فعالیت هستند که بیش از 77 درصد آنها را نفرات بومی تشکیل می دهند.

وی همچنین از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار ساخت ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی، ساخت مخازن و ساخت و نصب اسکلت فلزی اطلاع داد و گفت: پیمانکاران مربوطه به زودی کار خود را شروع می نماید.

مدیرعامل گروه پتروپارس با تاکید بر حمایت از توان فراوری و ساخت داخل اظهار کرد: تا به امروز کلیه 26 قرارداد منعقد شده در این پروژه با مشاوران، تامین کنندگان کالا و تجهیزات و پیمانکاران اجرایی داخلی امضا شده و کوشش بر این است که همه فعالیت های این پروژه براساس قانون حداکثر استفاده از توان فراوریی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شروع فعالیت پیمانکاران صنعتی در واحد فرآورش مرکزی آزادگان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت پیمانکاران صنعتی در واحد فرآورش مرکزی آزادگان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید