ارز ترجیحی دارو تامین شده است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران (پانا) - وزیر بهداشت گفت با کوشش های مجلس 3 میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد که یک میلیارد دلار نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

ارز ترجیحی دارو تامین شده است

به گزارش خانه ملت، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع وبلاگ توسعه دهنده ها گفت: با کوشش های مجلس 3 میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد که یک میلیارد دلار نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال جاری همه را بیمه می کنیم، اضافه نمود: خط قرمز ما تعارض منافع است؛ ما سلامت مردم را به هیچ قیمتی قربانی نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شرایط ارز ترجیحی بعضی کالا ها را در صورت لزوم در بودجه معین کردند. مجلس بر این اساس مصوب کرد در صورتی که دولت قصد حذف کالایی را از سبد ارز ترجیحی داشته باشد، ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف کنندگان را برای کالا های اساسی با کالابرگ الکترونیکی انجام دهد.

سید جلیل میرمحمدی میبدی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفته است ارز دارو حذف شده و حدود 72 هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص داده شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ارز ترجیحی دارو تامین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارز ترجیحی دارو تامین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید