استفاده حداکثری از قابلیت استان اردبیل در حوزه آب های گرم معدنی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، استاندار اردبیل از برنامه ریزی برای احداث مجتمع های آب درمانی با رویکردی نوین در حوزه بهره برداری از آب های گرم معدنی اطلاع داد.

استفاده حداکثری از قابلیت استان اردبیل در حوزه آب های گرم معدنی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی استان اردبیل توضیح داد: احداث مجتمع ها باید با رویکرد رونق پزشکی آبدرمانی و با آخرین متدهای روز جهان همراه باشد.

او افزود: استفاده از آب های گرم معدنی صرفا به عنوان استخر شنا کافی نیست و باید از قابلیت استان در حوزه آب های گرم معدنی استفاده حداکثری داشته باشیم.

استاندار اردبیل با یادآوری مطالعات گسترده در ماه های اخیر در خصوص رونق پزشکی آبدرمانی در این استان افزود: با استادان دانشگاه های استانبول نیز در این خصوص هم اندیشی هایی اجرا شده است.

بهنام جو افزود: در راستای احداث مجتمع ها لازم است بخش خصوصی نیز پای کار بوده و نسبت به سرمایه گذاری در این راستا اقدام کند و ما آماده حمایت از بخش خصوصی هستیم.

او همچنین به ضرورت بهره گیری بهینه از ظرفیت های گردشگری استان تاکید و افزود: گردشگری محور اصلی توسعه استان است و انتظار می رود تمام دستگاه ها نسبت به توسعه گردشگری مشارکت داشته باشند.

در این جلسه همچنین رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل به آمادگی این استان جهت میزبانی از دومین کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت اکو اطلاع داد و افزود: اردبیل قابلیت های متعددی در حوزه گردشگری سلامت دارد و می تواند در این رویداد توانمندی های خود را تشریح کند.

حسین پیرموذن افزود: در این رویداد می توان بسته های سرمایه گذاری گردشگری در اختیار متقاضیان قرار داد.

منبع: میراث آریا

به "استفاده حداکثری از قابلیت استان اردبیل در حوزه آب های گرم معدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده حداکثری از قابلیت استان اردبیل در حوزه آب های گرم معدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید