این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، در دهه گذشته، طرح های مختلفی برای خانه مد شد که بعضی از آن ها هنوز ارزش کار کردن دارند و بعضی دیگر بسیار کهنه و قدیمی هستند.

این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!

چیزهای مختلفی برای دکور خانه مد می شوند و بعد از مدتی از مد می افتند و دوباره پس از چند سال مد می شوند. در این مطلب از وبلاگ توسعه دهنده ها به معرفی آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل می پردازیم.

آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

نمی توان به راحتی گفت چه طرح ها و رنگ هایی را می توان برای سال های طولانی در خانه خود حفظ کرد.

قفسه های قدیمی و بدون در آشپزخانه با باکس ها جایگزین می شوند

اگرچه قفسه های باز (بدون در) دسترسی به لوازم ضروری آشپزخانه را آسان می نماید، اما این راه چاره ذخیره سازی ترند شده، با اشکالاتی نیز همراه است. قفسه های باز باعث می شوند بشقاب، لیوان و تمامی وسایل چیده شده در قفسه با لایه ای از خاک و چربی پوشیده شوند. امروزه همگی به علت قرنطینه وقت بیشتری در خانه و در آشپزخانه سپری می کنیم در نتیجه احتیاج ما به قفسه و باکس های کاربردی تر نیز بیشتر می گردد. اگر ظاهر قفسه های باز را دوست دارید اما به گرد و غبار و مرتب سازی مداوم علاقه ندارید، کابینت های شیشه ای مات یا رنگ های روشن را انتخاب کنید.

مبلمان بژ از آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

فضای داخلی مینیمالیستی با رنگ های خنثی سال هاست که ترند شده اند، با این حال مبلمان بژ ممکن است زود دل را بزند و خسته کننده گردد. در حال حاضر مبلمان بژ به قدری فراگیر شده است که مردم از آن دلزده شده اند و در پی رنگ های خاص تری می گردند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با کمترین هزینه اتاق خواب خود را نو کنید سر بزنید.

کاشی مترو دیگر کمتر استفاده می گردد

نام این کاشی به این علت مترو است که اولین سری آن در متروی شهر نیویورک به کار برده شده است. این کاشی ها برای آشپزخانه و حمام بسیار محبوب هستند اما امروزه باید جای خود را به کاشی های رنگارنگ لانه زنبوری و هشت ضلعی بدهند و ساختاری مدرن تری به هر خانه ببخشند.

تابلوهایی به طرح گیاهان از آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

تابلوی گیاهان پررنگ، به ویژه مواردی که برگ درخت خرما را نشان می دهد، از چند سال پیش بسیار محبوب و ترند شده است. اما این حجم از فراگیری این تابلوها باعث شده است تا از محبوبیت آن ها کم گردد و مردم به سمت تابلوهای نقاشی شده یا عکس های چاپ شده بروند.

روکش های طرح دار مبل، جنجالی در سال 2021

این روکش ها در دهه های 1970 و 1980 در بین مردم بسیار محبوب بوده اند. امروزه نیز روکش مبلمان از دنیای پارچه های ساده خداحافظی نموده است تا به سمت طرح هایی چون گل های پر رنگ و طرح های شاه ماهی برود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباتر از قبل مبلمان را چیدمان کنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید