برگزاری رویداد ملی نوپیا به سال آینده موکول شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد حیدری دبیر اجرایی رویداد ملی نوپیا زیرمجموعه ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) گفت: رویداد بزرگ ملی نوپیا سال آینده بعد از فروکش کردن موج اُ میکرون برگزار خواهد شد.

برگزاری رویداد ملی نوپیا به سال آینده موکول شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد حیدری دبیر اجرایی رویداد ملی نوپیا زیرمجموعه ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ ملی نوپیا سال آینده بعد از فروکش کردن موج اُ میکرون برگزار خواهد شد.

محمد حیدری دبیر اجرایی رویداد ملی نوپیا با اعلام این خبر که رویداد ملی نوپیا سال آینده و در اولین فرصت مناسب بعد از فروکش کردن موج و سویه اُمیکرون برگزار خواهد شد شرح داد: ابتدا قرار بود رویداد ملی نوپیا در 12 اسفند سال جاری برگزار گردد، اما به علت شیوع اُمیکرون و افزایش درگیری مبتلایان به این ویروس، تصمیم بر آن شد که این رویداد ملی به منظور پیشرفت ایران عزیزمان به زمان دیگری موکول گردد.

این در حالی است که برای رسیدن به این رویداد، دورهمی های مجازی با عناوین مختلف برگزار می گردد و قرار بود رویداد به صورت حضوری و با جمع کثیری از فعالان حوزه اجتماعی همین سال جاری برگزار گردد، اما ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) خاطرنشان کرد از اولویت های ما حفظ سلامت فعالان اجتماعی در حوزه نوآوری اجتماعی است به همین علت این رویداد در سال آینده برگزار می گردد.

حیدری در ادامه اضافه نمود: سلسله دورهمی ها هر سه شنبه در میان، با دعوت از فعالان اجتماعی در حوزه نوآوری های اجتماعی تشکیل می گردد تا دست آخر در رویداد بزرگ ملی نوپیا با همفکری و همراهی جمعی از نوآوران اجتماعی طرحی نو برای پیشرفت ایران درانداخته گردد.

محمد حیدری با دعوت از فعالان نوآوری های اجتماعی برای شرکت در سلسله دورهمی ها گفت: طی این دورهمی ها تعداد محدودی از شرکت نمایندگان حضور دارند و درباره چگونگی هم افزایی و پیدا کردن راه چاره مناسب برای حل مسائل کشور در حضور مهمان های مجازی بحث و گفتگو می نمایند. تا به امروز شش دورهمی با عناوین اتمی ها و نقش آن ها در حل مسائل کشور، اندیشکده ها و پژوهشکده ها و نقش آن ها در حل مسائل کشور، کارآفرینان اجتماعی آنالیز نقش آن ها در حل مسائل کشور، نقش جهادگران در حل مسائل کشور، اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در حل مسائل کشور و نوآوری های اجتماعی و نقش زنان در حل مسائل کشور برگزارشده است.

وی در ادامه با سپاس و تشکر و قدردانی از فعالان و علاقه مندانی که تا به امروز در این دورهمی ها شرکت نموده اند؛ گفت: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، دورهمی ها تا زمان برگزاری رویداد به شکل تدریجی برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی رویداد نوپیا noupia.ir یا صفحه مجازی این رویداد noupia.event@ نسبت به ثبت نام و شرکت در دورهمی ها و رویداد ملی اقدام نمایند.

وی درباره نام این رویداد گفت: نوپیا، واژه ترکیبی است که از دو واژه نو و پیا که به معنای ارج، مکنت و منزلت، خلق شده و اشاره به آینده ای روشن برای ایران عزیز دارد. نوپیا، مخففی از نوآوری و پیشرفت ایران نیز هست که به خواست عمومی ایرانیان برای خلق نحوی دیگر از زیستن، مبتنی بر بوم و فرهنگ و تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی مان در دنیا نو اشاره دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری رویداد ملی نوپیا به سال آینده موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد ملی نوپیا به سال آینده موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید