بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه خیرین به دانشگاه صنعتی ارومیه اعطا شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، ارزش سرمایه های موقوفه خیرین دانشگاه صنعتی ارومیه در سال های اخیر به بیش از 70 میلیارد ریال رسیده است.

بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه خیرین به دانشگاه صنعتی ارومیه اعطا شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ توسعه دهنده ها، به نقل از دانشگاه صنعتی ارومیه، ارزش سرمایه های موقوفه خیرین دانشگاه صنعتی ارومیه در سال های اخیر به بیش از 70 میلیارد ریال رسیده است.

مرحومه فرخنده رکان قزوینی، مهندس پرویز عزیزی نژاد، ادیک مجنونی یانس نقده و سجاد زاهدمنش، از جمله برجسته ترین خیرین آموزش عالی در دانشگاه صنعتی ارومیه هستند که ارزش سرمایه های موقوفه آنان در سال های اخیر به بیش از 70 میلیارد ریال می رسد.

وقف زمین دارای ساختمان نوسازی شده به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال، برای استفاده به عنوان مرکز نوآوری واحد های فناور و انتشارات دانشگاه از جمله مهم ترین اقدامات ماندگار خیرین مرحومه فرخنده رکان قزوینی و پرویز عزیزی نژاد بوده است که از سال 1390 به افزایش فضای فیزیکی به میزان 450 مترمربع در عرصه و 500 مترمربع در اعیان منجر شده است.

شن ریزی، زیرسازی و آسفالت جاده منتهی به سالن ورزشی دانشگاه واقع در زمین سایت جهت از اقدامات ارزنده خیر گرانقدر، سجاد زاهدمنش است که با هزینه تقریبی 10 میلیارد ریال در سال 1397 به تسهیل رفت و آمد دانشجویان و ورزش دوستان شهر به این سالن کمک شایانی نموده است.

همچنین، زیرسازی و آسفالت جهت ورودی به خروجی دانشگاه در سایت بند و همچنین محوطه پارکینگ با هزینه حدود 3 میلیارد ریال از اقدامات مهم خیر گرامی، ادیک مجنونی یانس نقده، پدر شهید ساکو مجنونی یانس نقده است که در سال 97 موجبات تسهیل رفت و آمد دانشجویان و بهبود مسائل تردد دانشگاهیان این مجموعه را فراهم نموده است.

با فرارسیدن ایام دهه وقف سال 1398 (4 لغایت 13 آبان)، با هدف تجلیل از خیرین آموزش عالی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با دعوت از 3 خیر برجسته در سال های اخیر، با اهدای لوح تقدیر به فرهنگ وقف ارج نهاده و با اهدای لوح تقدیر مراتب قدردانی خود را از اثرگذاری خیرین آموزش عالی در ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش دانشگاهیان ابراز کردند.

گفتنی است، لوح های تقدیر از خیرین آموزش عالی که در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی ارومیه به امضای منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده بود، نیز در روز های پایانی دهه وقف به آنان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه خیرین به دانشگاه صنعتی ارومیه اعطا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه خیرین به دانشگاه صنعتی ارومیه اعطا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید