ترفند هایی برای تحویل گرفتن سریع تر بار در فرودگاه

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، پس از خرید بلیط هواپیما زمانی که شما پس از یک پرواز به مقصد خود می رسید، طبیعی است که شور و اشتیاق زیادی برای هرچه سریع تر دیدن مقصد سفر خود داشته باشید. حتی ممکن است سفر شما کاری بوده باشد و جایی برای اتلاف وقت وجود نداشته باشد و بخواهید هرچه سریع تر فرودگاه را ترک کنید. تنها مسئله ای که در این زمان وجود دارد این است که اگر کیف یا چمدانی در بخش بار هواپیما داشته باشید، بایستی منتظر تحویل گرفتن آن بمانید و گاها این مسئله به دلیل حجم بالای بار مسافران، باعث معطلی زیاد شما خواهد شد. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

ترفند هایی برای تحویل گرفتن سریع تر بار در فرودگاه

اگر آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی نمی خواهید وقت خودرا در فرودگاه تلف کنید و دوست دارید هرچه سریع تر از فرودگاه خارج شوید، ترفندهایی وجود دارد که باعث می شود بتوانید بار خودرا زودتر از سایر مسافران هواپیما تحویل بگرید. ما اینجا قصد داریم تا این روش هارا به شما نشان دهیم تا در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.

اولین راه این است که از فرد مسئول در قسمت کانتر فرودگاه بخواهید بر روی کیف شما برچسب شکستنی بزند. هنگام بارگیری در هواپیما، کیف ها یا چمدان هایی که دارای برچسب شکستنی باشند، دیرتر از سایر کیف ها بارگیری خواهند شد و در پی آن، زودتر از سایر کیف ها تحویل داده می شوند. علاوه بر این، احتمال ساییدگی و پارگی کیف هایتان هم کاهش می یابد. البته توجه داشته باشید که این امکان هم وجود دارد که کارکنان فرودگاه برچسب کیف شمارا نبینند یا به آن توجه نکنند.

روش دیگری که کارکنان فرودگاه هم به آن اشاره کرده اند این است که صبر کنید و به نام آخرین نفر اقدام به دریافت کارت پرواز خود کنید. چرا که همیشه بارگیری از اولین کیف یا چمدان آغاز می شود، بنابر این اگر به نام آخرین نفر بار خودرا تحویل دهید، کیف یا چمدان شما هم در آخر بارگیری می شود و بدین ترتیب به نام اولین کیف از هواپیما خارج می شود و به شما تحویل داده خواهد شد.

روش دیگر برای سرعت بخشیدن به سفرتان این است که درخواست کنید که کیف خود را همراه خود به هواپیما ببرید. البته این موضوع در صورتی امکان پذیر است که درون کیفتان هیچگونه مایع یا هر وسیله دیگری که همراه داشتن آن ممنوع است را به همراه نداشته باشید و بردن آن به درون هواپیما باعث آزار سایر مسافران نشود. در این صورت دیگر لازم نیست برای تحویل بار خود صبر کنید و می توانید پس از پیاده شدن از هواپیما به سرعت از فرودگاه خارج شوید.

با همه این ها، لازم است توجه داشته باشید که گاهی اوقات سرعت و فرایند بارگیری و تحویل بار بسته به خطوط هوایی، هواپیما یا تیم تحویل بار ممکن است متفاوت باشد و افرادی که در آخر بار خود را تحویل داده اند جزو اولین تحویل گیرنده های بار نباشند. البته که اغلب اوقات همه چیز بر همان اساس که در متن گفته ایم اتفاق می افتد.

دو راه مطمئن و تضمین شده دیگر هم برای اینکه کیف خود را قبل از سایر افراد تحویل بگیرید وجود دارد. یکی اینکه یک پرواز کاری یا درجه یک رزرو کنید، یا اینکه با پیوستن به باشگاه مشتریان دائم یکی از خطوط هوایی یک برچسب اولویت از آن خط هوایی دریافت کرده و برروی کیف خود بچسبانید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "ترفند هایی برای تحویل گرفتن سریع تر بار در فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند هایی برای تحویل گرفتن سریع تر بار در فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید