تقدیر تندگویان از رسانه ها برای روحیه دهی و انتقال اخبار به مردم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش رسانه های جمعی در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از بحران کرونا، از رسانه های فعال در بازتاب فعالیت نیروی جوان کشور و تشکل های جوانان از جمله خبرگزاری خبرنگاران تقدیر کرد.

تقدیر تندگویان از رسانه ها برای روحیه دهی و انتقال اخبار به مردم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمدمهدی تندگویان در نامه ای ضمن اشاره به شرایط خاص کشور همزمان با شیوع کرونا و ایفای نقش رسانه های جمعی در این ایام، نوشته است: کسی تصور نمی کرد در دوران پیشرفت علم، بحرانی گریبانگیر جهان شود که انسانها را از ارتباط با یکدیگر بازدارد. هفته های اول قرنطینه در بهت و تعجب گذشت و کمی زمان برد تا دقیق درک کنیم چگونه باید به زندگی روزمره در این شرایط ادامه بدهیم. در کشاکش این تغییرات و تجربیات جدید دریافتیم که رسانه و فضای مجازی معتبر امن ترین و در دسترس ترین راه ارتباط انسانی در این شرایط است.

به همین علت می توان گفت در کنار بسکمک مشاغل که این روزها دغدغه مندی خالصانه آنها اهمیتی دوچندان یافته، قطعا رسانه ها، صدا و سیما، خبرگزاری ها و... جایگاهی غیر قابل چشم پوشی دارند. پایش شبانه روزی وقایع و اخبار و انتقال درست آن به جامعه در مسیری صحیح، شاید دشوارتر از آنچه به نظر می رسد باشد.

وی در ادامه نامه خود نوشته است: لذا جای آن دارد که از رسانه های ملی و شبکه های استانی و خبرگزاری ها که در این روزهای ملتهب، پرتوان در کنار مردم ایستادند و در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از این بحران از هیچ تلاشی فرو نگذاشتند، قدردانی کنم و تشکرویژه از کادر جوان حاظر در تمام رسانه ها به مناسبت هفته جوان علی الخصوص خبرگزاری هایی که تمرکز بیشتری را بر نیروی جوان کشور و تشکل های جوانان نهادند و در کشاکش شرایطی که حتی خود آنها سخت درگیر بودند، بدنبال آنها رفتند و فعالیت هایشان را منعکس کردند.

تندگویان در ادامه نامه اورده است: خبرگزاری هایی نظیر برنا و وبلاگ توسعه دهنده ها که همچون گذشته از جوانان پشتیبانی کردند و تلاش های حقیقی آنها را در مبارزه با ویروس کرونا برای مخاطبان به نمایش درآوردند. البته که ایفای نقش رسانه در این روزهای سخت برای کمک به هموطنان و خدمت به ایشان شایسته قدردانی بیش از این ها است. یقین دارم همه تنها یک هدف را دنبال می کنیم و آنهم بازگشت به شرایط عادی و سلامت همه هموطنان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقدیر تندگویان از رسانه ها برای روحیه دهی و انتقال اخبار به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر تندگویان از رسانه ها برای روحیه دهی و انتقال اخبار به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید