توانمندی های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می آید

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از معاونت علمی، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران 11 تا 13 تیرماه 1402 با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد.

توانمندی های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می آید

این نمایشگاه با مشارکت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف توسعه زیرساخت حمل ونقل برای ترافیک هوشمند، ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت های دانش بنیان به منظور بهره گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ارتقا روش های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری تازه به کشور برگزار خواهد شد.

محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل حمل و نقل هوشمند،ساختمان های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، محیط زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت های اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش و پرورش، اقتصاد هوشمند و امنیت در شهرهای هوشمند است. برگزاری این رویداد نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم گیری بهتر مدیران شهری به منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ویژه شرکت های دانش بنیان با اختصاص یارانه نمایشگاهی برگزار خواهد شد. علاقه مندان حوزه فناوری، هوشمندسازی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها می توانند در این رویداد مشارکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توانمندی های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندی های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید