جاده میانه به بستان آباد ناایمن است، ضرورت تسریع طرح های نیمه تمام

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد وحدتی هلان ظهر امروز چهارشنبه در مراسم شروع عملیات اجرایی راه آهن بستان آباد به سراب با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی در تمام حوزه ها به خصوص سرمایه گذاری افراد کاربلدی دارد، اضافه کرد: اگر اقتصاد ایران را به آذربایجانی ها بسپاریم می توانند آن را اداره نمایند.

جاده میانه به بستان آباد ناایمن است، ضرورت تسریع طرح های نیمه تمام

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن میانه - بستان آباد با صرف اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان هنوز به بهره برداری نرسیده است، گفت: باید در تکمیل پروژه های نیمه تمام تسریع گردد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه چهار بانده کردن محور میانه - بستان آباد لازم است، اضافه نمود: متاسفانه روزانه تعدادی زیادی از همشهریان ما در راه ناامن میانه - بستان آباد جان خود را از دست می دهند.

وحدتی با بیان اینکه پروژه راه آهن بستان آباد تا سراب ادامه دار بوده و به اردبیل و سپس به قفقاز وصل خواهد شد، اضافه نمود: مدت زمان پیش بینی شده برای این پروژه سه و نیم سال است به طوریکه در بودجه 98 اعتباری برای آن مدنظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: اتصال پروژه راه آهن میانه- تبریز به سراب از بستان آباد به طول 77 کیلومتر خواهد بود که اعتبار تخصص یافته برای این پروژه 55 میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جاده میانه به بستان آباد ناایمن است، ضرورت تسریع طرح های نیمه تمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده میانه به بستان آباد ناایمن است، ضرورت تسریع طرح های نیمه تمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید