خبرنگاران الحوثی: جنگ با انتها محاصره و تجاوز به یمن متوقف می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران- خبرنگاران- محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن روز شنبه در توییتی نوشت: کشورهای عضو ائتلاف سعودی ملت ما را محاصره کردند و از ما می خواهند جنگ را متوقف کنیم.

خبرنگاران الحوثی: جنگ با انتها محاصره و تجاوز به یمن متوقف می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از المیادین، الحوثی اضافه کرد: کشورهای عضو ائتلاف سعودی و متحدان آن ها، ملت یمن را محاصره نموده و به تجاوز، تهاجم و اشغال بخش هایی از وطن ما ادامه می دهند و از ما می خواهند که جنگ را متوقف کنیم!

وی خطاب به کشورهای متجاوز گفت: ای مستبدان، شما تجاوزتان را متوقف و محاصره را برطرف کنید در آن صورت قحطی متوقف و فاجعه سرانجام می یابد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن اضافه کرد: بار دیگر این جمله فرمانده شهیدمان را که در پاسخ به رژیم سابق درباره توقف جنگ گفته بود، برای شما متذکر می شوم که گفته بود ما جنگ را شروع نکردیم، نظامیان خود را خارج کنید، جنگ متوقف خواهد شد.

پیش تر نیز محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله در گفت وگو با شبکه تی آر تی ترکیه گفته بود؛ در صورتی که عربستان و متحدانش تجاوز به یمن را متوقف نمایند، ما آماده ایم که حملات خود به سعودی را متوقف کنیم.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با یاری و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی شروع کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده اند که براثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی سابقه است، روبه رو هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران الحوثی: جنگ با انتها محاصره و تجاوز به یمن متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الحوثی: جنگ با انتها محاصره و تجاوز به یمن متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید