خبرنگاران دهکده تفریحی گنجنامه تعطیل شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، همدان- خبرنگاران- مدیرعامل دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه همدان گفت: این مجموعه با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل سلامتی مردم تعطیل شده است.

خبرنگاران دهکده تفریحی گنجنامه تعطیل شد

صادق سرایوند روز یکشنبه در گفت وگو با وبلاگ توسعه دهنده ها اضافه نمود: علی رغم اینکه هیچ ابلاغیه رسمی مبنی بر تعطیلی مجموعه به ویژه سوییت های اقامتی وجود ندارد اما با تصمیم هیات مدیره، دهکده گنج نامه تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و پذیرش مسافر نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: بعضی سوییت های مجموعه اقامتی دهکده گنج نامه توسط همدانی ها به صورت ماهیانه رزرو شده بود که با تعطیلی این مجموعه آن سوییت ها نیز تخلیه می شوند.

سرایوند اصل مشتری مداری را یکی از اصول مهم در مجموعه دهکده گنج نامه بیان نمود و گفت: اتفاقات اتفاق افتاده در حوزه مشتری مداری در این مجموعه کم نظیر بوده و در آینده نیز شاهد برنامه های ویژه بخش مشتری مداری این مجموعه خواهیم بود.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران، بیان نمود: با شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری بیشترین آسیب را دیده است که باید مسوولان فکری به حال ضرر وارد شده به این صنعت بکنند.

براساس آخرین آماد اعلام شده، 224 همدانی مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز نشانگر ابتلای 27 همدانی به ویروس کرونا است.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز 966 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به 20 هزار و 610 تن افزایش یافت.

همچنین براساس این گزارش هفت هزار و 635 نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

همچنین با جان باختن 123 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به هزار و 556 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دهکده تفریحی گنجنامه تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دهکده تفریحی گنجنامه تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید