خبرنگاران وصول 9500 میلیارد تومان معوقات بانکی از ابتدای سال جاری

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تهران - خبرنگاران - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از وصول 9500 میلیارد تومانی معوقات بانکی با رشدی 39 درصدی از ابتدای فروردین تا سرانجام مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد.

خبرنگاران وصول 9500 میلیارد تومان معوقات بانکی از ابتدای سال جاری

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ توسعه دهنده ها از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خداییان در همایش سراسری آنالیز عملکرد استان ها درخصوص اجرای مفاد اسناد رسمی که با حضور معاونان و مدیران ستادی و استانی این سازمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، برطرف احتیاجهای مردم را نعمتی از سوی خداوند برای کارگزاران دانست و به بیان فضائل خدمت به خلق در کلام انبیا (ع) پرداخت.

خداییان با قدردانی از عملکرد قابل قبول واحدهای اجرای مفاد اسناد رسمی در ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر سراسر کشوراضافه نمود: عملکرد واحدهای اجرای مفاد اسناد رسمی در هفت ماهه نخست سال جاری 234 درصد رشد داشته است همچنین عملکرد پرونده های مختومه نیز نسبت به وارده 144 درصد است و برای اولین بار شاهد رشد مثبت پرونده های مختومه نسبت به وارده هستیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به معاونان اسناد، املاک و اجرای ادارات ثبت متذکر شد که پرونده ها را به طور مرتب رصد و در صورت احتیاج به آموزش، به وسیله سازمان ثبت اسناد و املاک پیگیری نمایند.

بازبینی در پرونده ها و احصای پرونده های نیابتی موضوع دیگر مورد تاکید خداییان در این همایش بود. وی اظهارداشت: در اسرع وقت همه پرونده ها بازبینی گردد و پرونده های نیابتی که قابل اجرا است، اجرا گردد و در صورت عدم اجرا به منظور معین تکلیف به استان و شهرستان مربوطه بازگردانده گردد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اجرای تبصره ماده 131 قانون ثبت اسناد را در دستور کار قرار دهید، خطاب به مدیران ادارات ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: در سریع ترین زمان ممکن پرونده را به اجرا بگذارید و اگر بانک ها پیگیر اجرا نیستند تذکر دهید و در صورت عدم اقدام، مراتب را به بازرسی استان و سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام کنید.

معاون رئیس قوه قضاییه همچنین با تاکید بر اینکه پرونده ها باید الکترونیکی باشند، به اجرای ماده 19 و 20 قانون نحوه اجرای محکومیت های اقتصادی و آیین نامه اجرایی اشاره نمود و اضافه نمود: اگر دستگاهی به استعلام ها پاسخ نمی دهد، طرح دعوی صورت گیرد؛ زیرا دستور واحد ثبتی لازم الاجرا است.

در انتها این همایش از عملکرد مدیران کل ثبت اسناد و املاک سه استان آذربایجان شرقی، البرز و زنجان و روسای ادارات ثبت اسناد و املاک بوشهر، کاشان، آق قلا، بادرود، اهر، شهرکرد، مراغه، تبریز و خورموج در حوزه اجرای مفاد اسناد رسمی قدردانی شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وصول 9500 میلیارد تومان معوقات بانکی از ابتدای سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وصول 9500 میلیارد تومان معوقات بانکی از ابتدای سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید