دست فرمون به راه افتاد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فصل سوم مسابقه دست فرمون که پیش فراوری آن از اوایل اردیبهشت شروع شده بود اما به علت شرایط کرونا با تاخیر در فراوری روبرو شده بود، در حال فراوری است و بزودی آماده پخش می گردد.

دست فرمون به راه افتاد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، مدیران شبکه نسیم از مراحل فراوری برنامه های دست فرمون و نفسبازدید کردند و در جریان فراوری این برنامه ها قرار گرفتند.

محمد احسانی - مدیر شبکه نسیم، حسن خجسته- عضو شورای سیاستگذاری سیما، مرتضی جاسبی- مدیر گروه فراوری و مهدی توکلی زاده - مدیر برنامه شبکه نسیم از لوکیشن برنامه های دست فرمون و نفس بازدید کردند.

محمد احسانی در جریان این ملاقات که در پیست عظیم دست فرمون و با حضور عوامل، مربیان و کامران تفتی مجری این برنامه همراه بود، بر لزوم حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی و بعلاوه انگیزه و روحیه بالای تیم فراوری برای رشد برنامه دست فرمون تاکید نمود.

در این ملاقات عوامل برنامه دست فرمون هم از شرایط سختی که کرونا در خلال فراوری برنامه ایجاد نموده و در مقطعی ساخت برنامه را به تاخیر انداخته بود، سخن گفتند.

فصل سوم مسابقه دست فرمونکه از اوایل اردیبهشت پیش فراوری آن شروع شده است، با طراحی نو و با راه اندازی باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون کار خود را شروع کرد که هدف آن استعدادیابی از علاقه مندان به این رشته در شهرهای مختلف کشور بود.

این فرایند تحت سه تیم مردان با مربیگری شروین یگانه، فرهاد مطلبی و محسن جعفری و تیم بانوان با مربیگری یلدا مرادی همراه است. در این دوره طی جلسات متعدد وکلاس های آموزشی در شهر های ارومیه، شیراز، کرمانشاه و تهران، افراد برتر انتخاب شدند که ضمن تمرین مستمر، خود را برای رقابت حرفه ای در پیست و مسابقه دست فرمون در فصل سوم آماده می نمایند.

یکی از ویژگی های فصل سوم حضور تیم های استانی است که در این دوره با مکاتبه با هیئت های اتومبیلرانی از هر استان دعوت به عمل آمده است.

تیم فراوری کوشش دارند که با توجه به شرایط پیش امده به واسطه بیماری کرونا و ملاحظات تردد بین استانی این برنامه را هر چه زودتر به آنتن شبکه برسانند.

مدیران شبکه نسیم بعلاوه با حضور در لوکیشن برنامه نفس، از کوشش این تیم تقدیر به عمل آوردند .

در این ملاقات عوامل فراوری و فلورا سام مجری برنامه حضور داشتند و به ارزش این برنامه در تقدیر و توجه به مادران و روایت داستان زندگی شان در قالب برنامه های تلویزیونی تاکید نمودند. نفس با میزبانی از مادران سراسر کشور تصویری متفاوت از نقش آفرینی زنان در زندگی اجتماعی و بنیان خانواده را به نمایش می گذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دست فرمون به راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست فرمون به راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید