رونمایی از 66 عنوان کتاب در بروجرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران/لرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از رونمایی 66 عنوان کتاب در شهرستان اطلاع داد.

رونمایی از 66 عنوان کتاب در بروجرد

نادر ارجمندی در گفت وگو با وبلاگ توسعه دهنده ها، اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز 66 عنوان کتاب در بروجرد رونمایی شده که این آثار گنجینه ای از مفاخر فرهنگی بروجرد هستند که استفاده آیندگان به رشته تحریر درآمده و گردآوری شده اند.

وی توضیح داد: از گذشته تا به امروز نویسندگان چیره دست و صاحب نام بسیاری از شهرستان بروجرد با نگارش صدها جلد کتاب در حوزه های دینی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، تاریخی، داستانی، ادبی، هنری و... و. آثار درخشان و ماندگاری کم را به رشته تحریر درآورده اند که بسیاری از آن ها در نوع خود کم نظیر و چه بسا بی نظیر هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اظهار داشت: کنوز الودیعه من رموز الذریعه، حلزون شناسی پزشکی، مبانی هورمون شناسی، تاریخ نحولات اجتماعی و تحولات سیاسی در بروجرد از جمله این کتاب ها هستند.

ارجمندی افزود: از دیگر کتاب های می توان به تفکر استراتژیک با رویکرد جامع در سازمان ها، طوفان یادگیری جدول ضرب در 8 ثانیه، دنیای شدن و چالش های مدیریت دولتی و اخلاق حرفه ای در ادبیات فارسی اشاره نمود.

وی بیان نمود: از قلمرو شعر کلاسیک، آوای زمین بیگ بنگ، پروانه های خیابانگرد، ریشه های عطف، مجموعه مقالات نقد و آنالیز چند اثر ادبی ... از جمله کتاب های رونمایی شده در امسال هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: کتاب، دروازه ای به سوی دنیا گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از برترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رونمایی از 66 عنوان کتاب در بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 66 عنوان کتاب در بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید