سالانه 3 میلیون پرونده در پزشکی قانونی بررسی می شود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، احمد شجاعی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح ساختمان مجتمع قضائی شهید باهنر و ساختمان پزشکی قانونی بیان داشت: پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی کرمان کمتر از پنج سال طول کشید و حدود 13 هزار میلیارد هزینه در برداشت.

سالانه 3 میلیون پرونده در پزشکی قانونی بررسی می شود

وی اضافه کرد: از مسائل ساختمان قبلی پزشکی قانونی می توان به سالن تشریح آن اشاره کرد که همکاران در زیرزمین و در فضای محدود مشغول به کار بودند. همچنین آزمایشگاه بسیار کوچک و نامتناسب بود که با افتتاح ساختمان جدید مسائل مرتفع می شوند البته اعتبار این ساختمان بیش از چیزی که مصوب کردند هزینه داشت.

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: باید مردم از کار پزشکی قانونی راضی باشند و این در دستور کار واقع شده است لذا سعی کردیم ساختمان جدید با کیفیت بالا تجهیز شود.

وی ادامه داد: کارکنان ما در پزشکی قانونی در سال حدود سه میلیون پرونده را بررسی می کنند و گره گشای قضات در بسیاری از پرونده ها هستند.

شجاعی با اشاره به اینکه در دنیا سازمان پزشکی قانونی ایران جزو برترین ها است، اضافه کرد: سازمان پزشک قانونی ایران در بسیاری از زمینه ها هم تراز سایر کشورها و در برخی موارد بالاتر از آنها عمل می کند.

وی گفت: بیش از 20 کار تحقیقاتی در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ارائه شده است که باعث حیرت همگان در دنیا شده که با توجه به تحریم ها و مسائل اقتصادی چگونه این اقدامات صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سالانه 3 میلیون پرونده در پزشکی قانونی بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه 3 میلیون پرونده در پزشکی قانونی بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید