ستاره های وایکینگ ها و پیکی بلایندرز در فیلم مارگو رابی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از ورایتی، ترویس فیمل بازیگر نقش محبوب رگنار لوتبروک در سریال وایکینگ ها و فین کول بازیگر قلمرو حیوانات و سریال پیکی بلایندرز شبکه بی بی سی قرار است نقش های اصلی فیلم مستقل دریم لند را کنار مارگو رابی ایفا کنند.

ستاره های وایکینگ ها و پیکی بلایندرز در فیلم مارگو رابی

داربی کمپ و کری کاندون هم به جمع بازیگران فیلم پیوسته اند که توسط مایلز جوریس-پیرافیت کارگردانی می گردد. رابی، جوزی مک نامارا و تام اکرلی از کمپانی لاکی چپ انترتینمنت مسئولیت تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

نیکولاس زوارت فیلمنامه این پروژه را نوشته که مدتی در لیست سیاه فیلمنامه های خوب ساخته نشده قرار داشت و حالا قرار است در قالب یک فیلم با بودجه متوسط روی پرده برود.

داستان این فیلم در دهه 1930 و در میان نابودی های شناخته شده به عنوان داست بول به وقوع می پیوندد که در آن یک دوره شدید از توفان های شن باعث شد آسیب زیادی به محیط زیست و صنایع کشاورزی ایالات متحده و کانادا زده گردد.

داستان حول محور یک پسر 17 سال می گردد که می خواهد یک سارق بانک فراری با بازی مارگو رابی را دستگیر و جایزه ای را که برای او مشخص شده دریافت کند و به این ترتیب بتواند مزرعه خانوادگی اش را از خطر بازپس گرفته شدن توسط بانک نجات دهد. او از تمام انتظارها فراتر می رود و زودتر از اف بی آی و پلیس محلی او را پیدا می کند، اما به زودی متوجه می گردد که این زن بسیار مرگبارتر از آن چیزی است که مسئولان انتظارش را داشتند.

فیمل بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش رگنار لوتبروک، پادشاه وایکینگ ها در سریال پرطرفدار شبکه هیستوری شناخته می گردد و اخیرا در فصل چهارم این سریال دیده شد. در پروژه بعدی اش او در فیلم به پیت فشار بیاور ساخته اندرو هی نقش آفرینی می کند که ماه گذشته در فستیوال های ونیز، تلوراید و تورنتو پیش نمایش شد. او همچنین در اقتباس سینمایی مجموعه بازی های محبوب وارکرفت بازی کرد.

کول هم بیشتر از همه برای نقش آفرینی در قلمرو حیوانات در قالب نقش نوجوانی شناخته می گردد که پس از مرگ مادرش به خاطر اوردوز، برای زندگی پیش فامیل هایش می رود اما متوجه می گردد که آن ها گروهی از سارقان هستند که سارقی های مختلفی انجام داده اند.

او همچنین تبدیل به یکی از بازیگران ثابت در سریال پیکی بلایندرز شبکه بی بی سی شده که به زودی با فصل جدید خود روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ستاره های وایکینگ ها و پیکی بلایندرز در فیلم مارگو رابی" امتیاز دهید

2 کاربر به "ستاره های وایکینگ ها و پیکی بلایندرز در فیلم مارگو رابی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های وایکینگ ها و پیکی بلایندرز در فیلم مارگو رابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید