ضرورت تسریع در عملیاتی شدن طرح گاوداری 6 هزار راسی شهرستان دلفان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد شریعتمداری بعدازظهر جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی گاوداری 6 هزار راسی شهرستان دلفان، گفت: بسیار خوشنود هستیم که در ماه مبارک رجب ماه رحمت خداوند به این شهرستان سفر کردیم و شاهد آغاز طرح بزرگ اقتصادی در این قسمت از ایران اسلامی باشیم.

ضرورت تسریع در عملیاتی شدن طرح گاوداری 6 هزار راسی شهرستان دلفان

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان برای یک امر خیر و طرحی برای ایجاد اشتغال جوانان حضور پیدا کردیم اضافه کرد: این طرح که در گذشته در این دولت پایه گذاری شده بود بنا به دلایلی کار ساخت آن عقب افتاد و با پیگیری هایی که صورت پذیرفت با معرفی سرمایه گذار جدید رسماً فعالیت این طرح مجدد شروع خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قبل از این به استان لرستان وارد شویم روند اجرای این طرح را به خوبی مطالعه کردیم و قبلاً توسط وزیر محترم کشور کلنگ آن به زمین زده شده بود، اضافه کرد: شب قبل از سفر به این استان به اتفاق نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس تلفنی با آقای، سعید کیا سعید کیا صحبت کردیم که به بنده اطمینان خاطر دادند که هیچ مسئله ای برای ادامه ساخت این پروژه وجود ندارد و به ما اختیار تام دادند که هر مسئله ای وجود داشته باشد حل شود.

شریعتمداری با اشاره به اینکه حتی مدیر بنیاد مستضعفان به بنده قول همکاری و یاری در راستا ادامه پروژه با وجود تغییر پیمانکار را دادند، گفت: تأمین اقتصادی این پروژه از محدودیت ها بود که خوشبختانه این مشکل نیز حل شد و توسط بانک توسعه تعاون در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت و پیمانکار طرح نیز مستقیماً زیر نظر این وزارتخانه قرار گرفته است و این موضوع ما را در تسریع در ساخت این طرح یاری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این شهرستان نباید محدودیتی برای ایجاد این طرح بزرگ اقتصادی صورت گیرد، اضافه کرد: اگر هم به هر دلیلی مسئله ای پیش بیاید خود وزارتخانه پیگیر ادامه روند اجرای طرح خواهد بود و نخواهیم گذاشت خللی در اجرای آن به وجود بیاید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: اجرای طرح گاوداری 6 هزار راسی در دلفان لرستان به عنوان یک تکلیف به زیر مجموعه های این وزارتخانه ابلاغ شده است، اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه می بایست در اسرع وقت شروع، شود و به هیچ وجهه متوقف شود و با توجه به اینکه مقدمات اولیه آن اجرا شده است ضرورت دارد در اولین فرصت اجرایی شود.

شریعتمداری با اشاره به حاصلخیز بودن زمین های، کشاورزی این منطقه و وجود نعمت های فراوان خدادادی در آن، ادامه داد: این موضوع یاری فراوانی به اجرای این طرح خواهد کرد و از، لحاظ صرفه اقتصادی نیز برای سرمایه گذار مناسب خواهد بود و امیدواریم این مرکز اقتصادی بزرگ مایه خیر و برکت برای مردم این شهرستان باشد و اشتغال را برای فرزندان آنها فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به طور حتم پس از، بهره برداری اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم را با خود به همراه دارد اضافه کرد: همه کسانی که در این راستا گام برداشته اند به طور حتم برای این عزیزان ثواب نوشته خواهد شد و امیدوار هستیم ما نیز به پشتوانه این مردم عزیز، این راستا را ادامه بدهیم تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضرورت تسریع در عملیاتی شدن طرح گاوداری 6 هزار راسی شهرستان دلفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تسریع در عملیاتی شدن طرح گاوداری 6 هزار راسی شهرستان دلفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید