غار مرمر شیلی؛ عمیق ترین غار جهان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، غار مرمر شیلی

شیلی، به پایتختی سانتیاگو در آمریکای جنوبی و در میان رشته کوه های آند و اقیانوس آرام قرار گرفته است. شیلی یکی از کشورهایی است که زیباترین و خارق العاده ترین منظره ها و چشم اندازهای طبیعی مانند کوه ها، دریاچه ها، آتشفشان ها، رودخانه ها و غارها را در دل خود جای داده است که تک تک آنها ارزش تماشا دارند. بعلاوه در سال های اخیر با رشد و پیشرفتی که شیلی در زمینه های اقتصاد، تجارت، امنیت و گردشگری داشته و آب و هوای بارانی و معتدل توانسته به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل گردد. در ادامه به معرفی یکی از جاذبه های تماشای و فوق العاده این کشور یعنی غار مرمر شیلی خواهیم پرداخت.

غار مرمر شیلی؛ عمیق ترین غار جهان

غار مرمر شیلی با وسعت 1850 کیلومتر و عمق 586 متر در دریاچه جنرال کارِرا در نزدیکی مرز شیلی و آرژانتین واقع شده است. این غار در طول 6هزار سال بر اثر فرسایش کربنات کلسیم با دیواره هایی به رنگ آبی و سبز در این منطقه تشکیل شده اند. غار مرمر از چندین غار تودرتو به صورت جزیره در دریاچه کاررا تشکیل شده است.

گردشگران و علاقمندان به جاذبه های طبیعی شیلی می توانند برای تماشا غار مرمر از ساکنان روستای پورتو ریو ترنکیلو قایق اجاره نمایند یا از اپراتورهایی که برای بازدید از غار مرمر، قایق های کایاک فراهم نموده اند استفاده کرد اما تماشا غار مرمر زمانی امکانپذیر است که سطح آب پایین باشد در غیر اینصورت بازدید از آن غیرممکن خواهد بود.

5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری

منبع: فلای تودی

به "غار مرمر شیلی؛ عمیق ترین غار جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار مرمر شیلی؛ عمیق ترین غار جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید