فرامرزیان: به 37 فدراسیون بودجه کامل داده ایم، احتیاج به مدیریت جدی منابع اقتصادی توسط فدراسیون ها در سال 98 داریم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: به 37 فدراسیون 100 درصد و به بقیه حدود 90 درصد پرداختی داشته ایم.

فرامرزیان: به 37 فدراسیون بودجه کامل داده ایم، احتیاج به مدیریت جدی منابع اقتصادی توسط فدراسیون ها در سال 98 داریم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در قصر شیرین گفت: تا کنون بیش از 90 درصد فدراسیون های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده اند و فقط دو فدراسیون در این خصوص باقی مانده اند که باید آنها هم تا انتها سال کار اتوماسیون اداری را انجام دهند، چرا که در غیر این صورت سال آینده امکان پرداخت به آنها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در مورد حسابداری تعهدی اقتصادی برخط مشترک آنالیز های لازم صورت گرفته و تا هفته آینده چند نرم افزار به فدراسیون ها معرفی می گردد تا بتوانند قبل از انتها سال آن را نصب و راه اندازی نمایند تا از آغاز سال آینده سیستم واحد داشته باشیم و یاری به شفافیت و حسابرسی راحت تر صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اخذ شناسه ملی برای هیئت های ورزشی یاری می نماید که سال آینده یاری ها و پرداخت ها مستقیم و با شاخص معین به هیات های ورزشی در استان ها انجام گردد و به همان نسبت ارزیابی و نظارت داشته باشیم.

فرامرزیان گفت: با توجه به شرایط خاص در کشور تا امروز 77 درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شدل و 67 درصد دریافتی داشتیم اما به 37 فدراسیون 100 درصد و به بقیه حدود 90 درصد پرداختی داشتیم. برای سال آینده احتیاج به مدیریت جدی منابع توسط فدراسیون های ورزشی داریم.

وی در انتها بیان کرد: برای افزایش اماکن ورزشی بخصوص زمین های چمن مصنوعی در استان کرمانشاه آمادگی هرگونه همکاری را داریم و بخصوص در روستاهای استان کرمانشاه باید کارهای جدی تر انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرامرزیان: به 37 فدراسیون بودجه کامل داده ایم، احتیاج به مدیریت جدی منابع اقتصادی توسط فدراسیون ها در سال 98 داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: به 37 فدراسیون بودجه کامل داده ایم، احتیاج به مدیریت جدی منابع اقتصادی توسط فدراسیون ها در سال 98 داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید