ماکرون: رهبری آمریکا با بایدن بازگشت!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رئیس جمهور فرانسه در ملاقات با همتای آمریکایی خود مدعی شد که ایالات متحده تحت ریاست جمهوری جو بایدن به مقام رهبر کمک بخش دنیا آزاد بازگشته است!

ماکرون: رهبری آمریکا با بایدن بازگشت!

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز شنبه در ملاقات با جو بایدن در حاشیه نشست گروه هفت (G7) با ادعای اینکه ایالات متحده تحت ریاست و مدیریت بایدن به مقام رهبر کمک بخش دنیا آزاد بازگشته است، بر آسودگی خاطر بسکمک از متحدان واشنگتن از به خاتمه رسیدن ریاست جمهوری جنجالی دونالد ترامپ صحه گذاشت.

این اظهارنظر ماکرون بعلاوه مُهر تأییدی بود بر تمجید و تحسین بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از جو بایدن در ملاقات روز پنج شنبه که وی را رایحه یک هوای تازه خوانده بود!

هرچند هم ماکرون و هم جانسون آشکارا از مقایسه کردن عملکرد ترامپ با بایدن خودداری کردند، اما هردو از لحن همکاری جویانه (!) بایدن تمجید نموده و گفتند که پس از اقدامات شوکه نماینده ترامپ اکنون احساس آسودگی خاطر می نمایند.

ماکرون بعلاوه خطاب به بایدن ادعا کرد: آنچه شما به معرض نمایش گذاشتید، این است که رهبری شراکت است.

بایدن هم در پاسخ گفت که همانطور که قبلاً گفته ام، ما برگشتیم. همه امور در حال اجرا است.

گزارشها حاکی از آن است که در این ملاقات رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه بعلاوه درباره تقویت و نوین سازی ناتو، همکاری نزدیک در مبارزه با تروریسم و سایر اولویت های مشترک سیاست منطقه ای همانند چین و روسیه با یکدیگر مصاحبه و گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ماکرون: رهبری آمریکا با بایدن بازگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: رهبری آمریکا با بایدن بازگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید