متن و حاشیه اظهارات جنجالی مهسا طهماسبی درباره رامبد جوان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مهسا طهماسبی ویژگی های شخصیتی رامبد جوان را مثبت ارزیابی نموده و گفته که از حضور و کار کردن در آثار او لذت می برد.

متن و حاشیه اظهارات جنجالی مهسا طهماسبی درباره رامبد جوان

وبلاگ توسعه دهنده ها | مهسا طهماسبی، بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان، نقش مهسا را بازی نموده است، به تازگی روایتی عجیب و شنیدنی از شخصیت رامبد جوان ارائه نموده است. این صحبت ها حالا از سوی بعضی سایت ها و رسانه های داخلی بزرگ نمایی شده و به یک بلوا بدل شده است.

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها ، او که روز های گذشته به برنامه معرکه با اجرای بهنام تشکر دعوت شده بود، در خصوص شخصیت رامبد جوان گفته که او اکتیو و پر انرژی است و همانند یک کودک چهارده ساله است. بدین معنا که اگر فیلمبرداری ساعت 3 و 4 صبح هم باشد، او باز هم پر انرژی است.

مهسا طهماسبی این ویژگی های شخصیتی رامبد جوان را مثبت ارزیابی نموده و گفته که از کار کردن با او به عنوان کارگردان لذت می برد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

اما بعضی رسانه ها و سایت های داخلی در برداشتی عجیب این گونه القا نموده اند که مهسا طهماسبی به رامبد جوان حمله نموده است. ادعایی که صحت ندارد و با تماشا این ویدیو به وضوح می توانید ببینید که حرف های او در حمایت از رامبد جوان است.

منبع: فرادید

به "متن و حاشیه اظهارات جنجالی مهسا طهماسبی درباره رامبد جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن و حاشیه اظهارات جنجالی مهسا طهماسبی درباره رامبد جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید