مجیدی: استقلال باید 32 امتیازی می بود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فرهاد مجیدی پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم، بازی سختی برای ما بود. با بچه ها صحبت کردیم که اگر می خواهیم پیروز میدان باشیم، مهمترین فاکتور، مدیریت کردن بازی است.

مجیدی: استقلال باید 32 امتیازی می بود

وی ادامه داد: تیم فولاد، نظم بسیار خوبی در فاز دفاعی داشت و ممکن بود موقعیت زیادی پیش نیاید و باید از تک موقعیت ها استفاده می کردیم. باید از بچه های تیمم تشکر کنم که خیلی خوب کار کردند. بعلاوه از آقای حسن روشن باید تشکر ویژه کنم که امروز با حضور در ورزشگاه، انرژی مثبتی به تیم ما داد و بچه ها از تماشا ایشان خشنود شدند. این برد را هم به طرفداران مان تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره صحبت های جواد نکونام مبنی بر اینکه اگر اشتباهات داوری نبود شاید نتیجه چیز دیگری بود و فولاد برنده بازی می شد، گفت: اگر اشتباهات داوری نبود، الان 32 امتیاز داشتیم. من به بازی امروز کاری ندارم، اما سؤال شما درباره اشتباهات داوری بود که اگر نبود، ما امروز 32 امتیاز داشتیم.

مجیدی در واکنش به این پرسش که استقلال با او به 12 بازی بدون باخت رسید و یک رکورد ثبت کرد و آیا تیمش همان تیم دلخواه او شده است یا نه، گفت: بیشترین سهم را از این رکورد بازیکنانم دارند و بعلاوه مدیریت باشگاه که آرامش موردنیاز استقلال را به تیم داده است. از بازیکنانم و آقای آجورلو تشکر می کنم که به برترین نحو ممکن مدیریت نموده است. دیروز هم گفتم زیاد به رکورد و آمار توجهی ندارم و منتظر هستم کاپیتان تیمم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تمام تمرکزم را می گذارم تا این اتفاق رخ بدهد.

وی گفت: در واقع آنچه در تفکر خودم است، دوست دارم تیمم بهتر از این بازی کند. همانطور که قبلاً هم گفتم نیاز به زمان داریم تا استقلال بازی دلخواه خودم و چیزی را که دوست دارم، انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه اعلام نموده بود در نیم فصل یک بازیکن خارجی جذب خواهد نمود و پست این بازیکن چیست و آیا به جز او بازیکنی دیگری هم جذب خواهند کرد یا نه، گفت: اجازه بدهید سایت باشگاه همه چیز را در این باره اعلام کند.

منبع: فرارو

به "مجیدی: استقلال باید 32 امتیازی می بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: استقلال باید 32 امتیازی می بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید