مهلت تعلیق عملیات چشمه صلح در شمال سوریه تمدید نخواهد شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از اسپوتنیک، محمد صوریا سفیر ترکیه در ازبکستان امروز سه شنبه اعلام کرد: مهلت تعلیق عملیات ترکیه در شمال سوریه تمدید نخواهد شد.

مهلت تعلیق عملیات چشمه صلح در شمال سوریه تمدید نخواهد شد

وی اضافه کرد: این مهلت تمدید نخواهد شد و همه بندهای خواسته شد باید قبل از سرانجام مهلت اجرایی شود و اگر اجرایی نشود، عملیات از سر گرفته خواهد شد.

سفیر ترکیه در ازبکستان درباره اینکه آیا ترکیه تحویل سلاح از سوی کردها در مهلت مذکور ر رصد کرده است، تاکید کرد: ترکیه با تروریستهایی که در خدمات طرفهای نامعلوم هستند، سخنی ندارد.

شایان ذکر است که منابع نظامی ترکیه ای روز دوشنبه اعلام کرده بودند که آتش بس 120 ساعته میان آنکارا و واشنگتن که به کردها اجازه خروج از مواضعشان در شمال شرق سوریه را می دهد، ساعت 22 روز سه شنبه به وقت محلی سرانجام می یابد.

این منابع اضافه کرده بودند: آتش بس در ساعت 22 روز پنجشنبه 17 اکتبر به وقت محلی شروع شده و در ساعت 22 روز سه شنبه 22 اکتبر سرانجام می یابد.

منابع مذکور تاکید کرده بودند: منطقه امنی که آنکارا به دنبال ایجاد آن در طول مرزهایش با سوریه است در مرحله اول به طول 120 کیلومتر از تل ابیض تا راس العین است و بعدها تا 444 کیلومتر هم گسترش خواهد یافت.

شایان ذکر است که نمایندگان آمریکا و ترکیه روز پنج شنبه 17 اکتبر پس از 4.5 ساعت مذاکره در آنکارا، بطور مشترک از توافق خود برای برگزاری آتش بسی 5 روز در شمال شرق سوریه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهلت تعلیق عملیات چشمه صلح در شمال سوریه تمدید نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تعلیق عملیات چشمه صلح در شمال سوریه تمدید نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید