هشدار آلودگی هوا در 8 کلانشهر ، یخبندان در 21 مرکز استان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 5 روز آینده افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، اصفهان، کرج، اراک، قزوین، تبریز، مشهد و قم پیش بینی می گردد.

هشدار آلودگی هوا در 8 کلانشهر ، یخبندان در 21 مرکز استان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد اصغری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط جوی کشور خاطرنشان کرد: در پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است.

وی اضافه کرد: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، اصفهان، کرج، اراک، قزوین، تبریز، مشهد و قم پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در پنج روز آینده تنگه هرمز و شرق دریای عمان به تناوب مواج خواهد بود.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت خاطرنشان کرد: آسمان تهران طی چهار روز آینده صاف و غبار آلود خواهد بود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و دو درجه پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اردبیل با کمینه دمای 13 درجه زیر صفر، بجنورد با کمینه دمای 12 درجه زیر صفر و شهرکرد و زنجان با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری اظهار کرد: روز آینده در 21 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "هشدار آلودگی هوا در 8 کلانشهر ، یخبندان در 21 مرکز استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار آلودگی هوا در 8 کلانشهر ، یخبندان در 21 مرکز استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید