هشدار محققان: نشانه اولیه آلزایمر را بشناسید

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، یک مطالعه نشان می دهد فراموش کردن پرداخت به موقع صورتحساب ممکن است علامت هشدار دهنده آلزایمر باشد.

هشدار محققان: نشانه اولیه آلزایمر را بشناسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد فراموش کردن پرداخت به موقع صورتحساب ممکن است علامتی هشدار دهنده برای آلزایمر باشد.

دانشمندان دانشگاه جرج تاون در واشنگتن دی سی به آنالیز اقتصادی و سوابق بهداشتی بیش از 33 هزار نفر پرداختند و درنهایت دریافتند آلزایمر می تواند بر توانایی بیمار در مدیریت امور اقتصادی تأثیر بگذارد؛ مسائل پرداختن به امور اقتصادی قبلاً به عنوان یک شایع در بیماران مبتلا به اختلال حافظه شناخته شده است.

نتایج این تحقیق که در مجله Health Economy منتشر شد، نگران نماینده بود؛ در این آنالیز افراد به مدت 22 سال تحت نظر بودند و نتایج شامل پژوهش محققان از سال 1992 تا سال 2014 است.

آلزایمر، شایعترین نوع دمانس، تا زمانی که علائم شدید نباشد، تشخیص داده نمی شوند؛ براساس آمار موجود، امروزه در انگلیس بیش از 850 هزار نفر با زوال عقل زندگی می نمایند، از این تعداد بیش از 500 هزار نفر مبتلا به آلزایمر هستند، تخمین زده می گردد که در ایالات متحده 5.5 میلیون نفر مبتلا به آلزایمر باشند.

محقق اصلی این پژوهش می گوید: تشخیص به موقع علائم آلزامیر ضروری است تا بتوان از پیشروی این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشدار محققان: نشانه اولیه آلزایمر را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار محققان: نشانه اولیه آلزایمر را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید