همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار لرستان در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با تاکید بر همراهی و همکاری همه مسئولان بر لزوم انسجام و همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا تاکید نمود.

همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها لرستان ، دکتر خادمی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد شرایط ابتلاء به بیماری ،آمار بستری و میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان، گفت : متاسفانه شرایط استان کاملا شرایط ناخوشایندی است و این شرایط رو به وخامت و افزایش تعداد مبتلایان است.

دکتر خادمی در مورد اقدامات درمانی گفت: اقدامات لازم در استان اجرا شده ، تجهیز بیمارستان ها در دستور کار قرار گرفته و امکانات مورد احتیاج تا حد توان درسطح استان فراهم شده و تاکید شده تا مراقبت از بیماران با کیفیت بیشتری دنبال گردد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان ها گفت: در حال حاضر نزدیک به هزار نفر در بیمارستان ها بستری هستند و اگر این عدد 20 درصد افزایش یابد ظرفیت تکمیل خواهد شد.

استاندار لرستان با تاکید بر همراهی مردم گفت: تنها راهی که در این شرایط برای مدیریت اوضاع می تواند موثر باشد،یاری و همراهی مردم و نظارت و برخورد قاطع دستگاه هاست که هر دو کار را باید با هم انجام دهیم و ضروری است دستگاه های اجرایی و نظارتی همچون گذشته وظایف خود را با شدت بیشتری انجام دهند و اصناف غیر ضروری نسبت به تعطیلی اقدام نمایند.

استاندار لرستان در مورد ساعات کار ادارات گفت: این موضوع به فرمانداری ها محول شده و از روز شنبه به طور آزمایشی به مدت سه روز ساعات کار ادارات از 9 صبح شروع خواهد شد تا آثار آن ارزیابی گردد.

دکتر خادمی با اشاره به گذرا بودن پیک چهارم بیماری کرونا از اعضای ستاد استانی خواست تا در این ایام سخت با انسجام و همکاری مانع از اوج گیری این پیک شده و ضروری است برای اینکه بیماری در یک فرایند معقول عبور کند همه اعضاء مسئولانه یاری و همکاری نمایند و تصور ننمایند که بهداشت و درمان، استانداری یا فرمانداری صرفا متولی این امر است.

وی اضافه کرد: همه کارمندان و کارکنان نظام جمهوری اسلامی در مقابل این موضوع مسئولیت برابر دارند و همه باید پیگیری نمایند تا با همکاری مردم زنجیره شیوع و انتقال این بیماری قطع شده و انشاالله بتوانیم هرچه سریعتر به فضای عادی جامعه و کسب و کار برگردیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید