وان پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک لارن 6T را تعیین کرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، شرکت وان پلاس که قصد دارد نسخه جدید گوشی پرچمدار خود، 6T را با همکاری مک لارن فراوری کند، تاریخ رونمایی از آن را تعیین کرد.

وان پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک لارن 6T را تعیین کرد

به گزارش خبرنگار ، وان پلاس قصد دارد بهترین محصول خود را در شراکت با گروه خودروسازی مک لارن فراوری کند. این شرکت به تازگی دعوتنامه هایی را برای مراسم رونمایی رسمی نسخه ای از گوشی پرچمدار خود با نام OnePlus 6T McLaren Edition ارسال نموده و اگرچه این دعوتنامه جزئیاتی را درباره این گوشی معین نمی کند، طراحی مک لارن را روی این گوشی نشان می دهد.

این مراسم قرار است در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) برگزار گردد و در کنار اعضای رسانه های خبری، شش هوادار خوش شانس هم در این مراسم شرکت خواهند کرد. این شش نفر برندگانی هستند که در مسابقه عکسبرداری وان پلاس شرکت نموده بودند. انتظار می رود نسخه مک لارن OnePlus 6T دارای حافظه رم 10 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی باشد تا همانگونه که از شعار آن معین است، سلامی به سرعت داشته باشد. نام شعاری که در تبلیغات این نسخه گوشی استفاده شده سلام به سرعت (Salute to Speed) است.

شرکت وان پلاس در همین ماه میلادی و در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) قرار است جشن پنج سالگی خود را برگزار کند. هواداران وان پلاس می توانند یک پیغام تبریک برای این شرکت ارسال نمایند و برخی از آن ها می توانند یک بسته غافلگیرنماینده از طرف شرکت دریافت نمایند. در ادامه می توانید جعبه گشایی دعوتنامه ارسال شده توسط وان پلاس برای وبلاگ توسعه دهنده ها حوزه فناوری را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وان پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک لارن 6T را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک لارن 6T را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید