واکنش اینستاگرام به کمپین های ضد ترامپ چیست؟

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محققان ایتالیایی موسسه پژوهشی و تحلیل داده Ghost Data از وجود کمپینی در اینستاگرام خبر داده اند که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا را نشانه رفته است.

واکنش اینستاگرام به کمپین های ضد ترامپ چیست؟

در این کمپین از هشتگ هایی همچون من از ترامپ متنفرم(#ihatetrump) استفاده شده و صحبت هایی تنفرآمیز و یا سرشار از خشونت نسبت به وی رد و بدل می شود. این موسسه معتقد است که این کمپین کاملا سازمان یافته است و عده ای در اقدامی هماهنگ برای انتشار مطالبی منفی علیه ترامپ فعال شده اند.

این موسسه همچنین 350 اکانت ضد ترامپ را شناسایی کرده است که با استفاده از زبان گرافیکی البته با زبانی تلخ به انتقاد از عملکرد ترامپ می پردازند. به دنبال ارائه این گزارش، سخنگوی اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک قرار گرفته است، به رویترز گفت: درباره برخی از این اکانت ها تحقیق کرده و برخی از آنها را نیز تاکنون به حالت تعلیق درآورده ایم چرا که سیاست اینستاگرام این است که هیچ محتوای تنفرآمیز یا سرشار از خشونتی بر روی این پلتفرم رد و بدل نشود.

Stroppa یک موسسه پژوهشی دیگر نیز در تازه ترین گزارش خود آورده است 52هزار اکانت فعال ضد ترامپ را در اینستاگرام یافته و عنوان کرده است که برخی محتواها کاملا سیاسی است و برخی نیز به صورت شخصی علیه ترامپ عنوان شده است. البته برخی اکانت ها نیز حاوی محتواهایی هستند که نسبت به سیاست های ترامپ انتقاد دارند و از نگاه این موسسات چنین اکانت هایی در زمره اکانت های متخلف به حساب نمی آیند. این موسسه همچنین عنوان کرد که چنین اکانت های متخلفی را در دوران انتخابات ریاست جمهوری امریکا نیز شاهد بودیم که علیه هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ فعالیت می کردند. محققان این موسسه همچنین معتقدند که رد پای دخالت روسیه در کمپین ضد ترامپ دیده نمی شود در حالی که در انتخابات سال 2016 میلادی حضور و دخالت روسیه مشهود بود.

منبع: ایران آنلاین

به "واکنش اینستاگرام به کمپین های ضد ترامپ چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اینستاگرام به کمپین های ضد ترامپ چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید