وحشت زن خانه دار با دیدن مار پیتون آویزان از سقف!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مار پیتون غول پیکری که از سقف قصد ورود به داخل اتاق یک خانه مسکونی در هند را داشت ترس و وحشت زن محلی را برانگیخت.

وحشت زن خانه دار با دیدن مار پیتون آویزان از سقف!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از وبلاگ توسعه دهنده ها، در حالی که به ساکنان محلی در ایالت ماهاراشترا هند توصیه شده در عید سال نو میلادی در خانه مانده و از آن لذت ببرند، اما یک خانواده محلی در این ایالت تجربه ای ترسناک را پشت سر گذاشتند. ورود یک مار پیتون غول پیکر به داخل خانه موجب ترس و وحشت این خانواده محلی شد.

اعضای این خانواده اهل بمبئی، مرکز ایالت ماهاراشترا در حال لذت بردن از عید سال نو میلادی بودند که با دیدن این مار پیتون 6 فوتی (1.82 متری) از سقف اتاق خانه دچار ترس و وحشت شدند. آن ها بلافاصله پس از رویت این مار با پلیس تماس گرفته و درخواست یاری کردند.

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی هند منتشر شده است ماموران جنگلبانی محلی هند را در حال شکار این مار پیتون نشان می دهد. در این ویدئو این مار در حالی که زیر سقف خانه جاخوش نموده دیده می گردد. ماموران جنگلبانی در این عملیات مار را از زیر طاق چوبی اتاق بیرون کشیده و به خارج از خانه منتقل کردند. در این حادثه به هیچ یک از اعضای خانواده آسیبی وارد نشد.

تعداد بازدید : 49

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

لازم به ذکر است؛ آویزان شدن این مار پیتون از سقف این خانه در هند در حالی خبرساز می گردد که یک سال پیش نیز حمله یک مار پیتون به کودک 4 ساله استرالیایی خبرساز شده بود. هوشیاری پدر این کودک، موجب نجات فرزندش در حمله این مار شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "وحشت زن خانه دار با دیدن مار پیتون آویزان از سقف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت زن خانه دار با دیدن مار پیتون آویزان از سقف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید