پروانه معصومی: متولیان سینما به نفع فرهنگ و هنر کار نمی نمایند!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما با انتقاد شدید نسبت به اصرار بعضی مدیران سینمایی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در روز های بحرانی کرونا گفت: برگزاری جشنواره به شیوه نوین اشتباهی نابخشودنی است چرا که پایه های جشنواره فجر انقلاب را سست می نماید.

پروانه معصومی: متولیان سینما به نفع فرهنگ و هنر کار نمی نمایند!

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ توسعه دهنده ها، پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما با انتقاد شدید نسبت به اصرار بعضی مدیران سینمایی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در روز های بحرانی کرونا گفت: برگزاری جشنواره به شیوه نوین اشتباهی نابخگرددنی است چرا که پایه های جشنواره فجر انقلاب را سست می نماید؛ ما کدام جشنواره را در سراسر جهان سراغ داریم که شکل و شیوه برگزاری اش را بنا به سلیقه و خواسته مدیران سینمایی تغییر دهد؟ در حالی که اغلب جشنواره های سینمایی جهان تعطیل شده اند، جشنواره فجر نیز باید تا خاتمه بحران کرونا لغو شده و پس از آن همانند سال های قبل برگزار گردد.

برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر در تبادل نظر با سینماپرس، با تأکید بر اینکه متولیان سینما به نفع فرهنگ و هنر کار نمی نمایند توضیح داد: چرا در این روز های کرونایی در حالی که نزدیک به یک سال متوالی است که سینماگران بیکار و خانه نشین شده اند و بخش عمده ای از اهالی سینما برای تأمین حداقل های زندگی شان عاجز هستند باید بودجه های هنگفتی از بیت المال صرف برگزاری جشنواره ای گردد که هیچ دستاوردی برای سینما در پی نخواهد داشت؟

بازیگر مسافر ری متذکر شد: یک عده ای هستند در آرزوی راه رفتن روی فرش قرمز و مطرح شدن در مطبوعات می سوزند، این افراد برای مدیران سینمایی مهم ترین ها هستند! برای دلخوشی همین افراد است که مدیران سینمایی ذوق زده تصمیم به برگزاری جشنواره گرفته اند.

وی ادامه داد: این شرم آور است که عده ای برای جایزه دریافت و جایزه دادن می خواهند یک دورهمی خصوصی برگزار نمایند، بودجه هنگفتی از بیت المال را به آتش بکشند و اسمش را برگزاری یک جشنواره ملی بگذارند. این جشنواره به این شکل و شیوه هیچ نشانی از جشنواره فجر انقلاب که ما آن را می شناختیم ندارد و اصلاً ریشه ها و بنیان آن را نیز سست خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پروانه معصومی: متولیان سینما به نفع فرهنگ و هنر کار نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروانه معصومی: متولیان سینما به نفع فرهنگ و هنر کار نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید