پلوسی از اظهارات ترامپ درباره سلامت انتخابات انتقاد کرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به تشکیک ترامپ درباره سلامت انتخابات ریاست جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

پلوسی از اظهارات ترامپ درباره سلامت انتخابات انتقاد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ توسعه دهنده ها، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سؤال مطرح شده مجری مناظره که آیا هواداران خود را به قبول نتیجه انتخابات تشویق می کند یا خیر، بار دیگر نقدها خود درباره رأی گیری پستی را به زبان آورد و گفت که رأی دادن غیرحضوری در انتخابات آمریکا تقلبی را ایجاد می کند که مشابه آن هرگز در تاریخ آمریکا وجود نداشته است.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به این اظهارات واکنش نشان داده، او در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت: سلامت انتخابات باید از سوی هر حزبی که شکست می خورد مورد قبول واقع شود و به آن احترام گذاشته شود.

بسیاری از تحلیلگران اولین مناظره بایدن و ترامپ را بسیار پایین تر از سطح استاندارد عنوان کردند. بسیاری دیگر هم آن را بیشتر به یک نزاع سه نفره تشبیه کردند تا گفت وگویی سازنده برای تشخیص اینکه کدام نامزد بهتر است.

بایدن و ترامپ دو مناظره مستقیم دیگر را نیز در پیش دارند، هرچند که شماری از کارشناسان آمریکایی بر این باورند که این مناظره ها هیچ تأثیری در افزایش سطح آگاهی مردم آمریکا ندارد و باید متوقف شود.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "پلوسی از اظهارات ترامپ درباره سلامت انتخابات انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی از اظهارات ترامپ درباره سلامت انتخابات انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید