گلکسی M54 سامسونگ احتمالاً با اسنپدراگون 888 روانه بازار می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سامسونگ علاوه بر سری گلکسی A که سری میان رده و بسیار پرفروش گوشی های هوشمند این شرکت به شمار می رود، تحت عنوان سری M نیز گوشی های هوشمند بسیار خوبی را روانه باز نموده که از جمله آن ها می توان به گلکسی M52 و گلکسی M53 اشاره نمود. اکنون اما به نظر می رسد که این شرکت روی جانشین گلکسی M53 یعنی گلکسی گلکسی M54 کار می نماید و میخواهد آن را با نرخ رفرش ریت نمایشگر بالاتر، پردازنده قوی تر و باتری پرظرفیت تر به کاربران معرفی کند.

گلکسی M54 سامسونگ احتمالاً با اسنپدراگون 888 روانه بازار می گردد

طبق تازهترین اطلاعاتی که از کانال یوتیوب The Pixel منتشر شده، گلکسی M54 ممکن است اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده عرضه گردد. آن طور که شنیده می گردد، گلکسی M54 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 388 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی به انجام وظیفه می پردازد و حفره نمایشگر نیز برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن تعبیه خواهد شد.

غول فناوری کره ای ظاهراً میخواهد از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند میان رده بهره ببرد. برای یادآوری باید اشاره کنیم این تراشه از 8 هسته تشکیل شده که شامل یک هسته از نوع Cortex-X1 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می شوند. ظاهراً در این تراشه، آدرنو 660 هم به عنوان پردازشگر گرافیکی در آن ایفای نقش می نماید.

احتمالاً در کنار تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام شاهد قرارگیری 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود. سامسونگ احتمالاً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین چهارگانه را تعبیه خواهد نمود که دوربین اصلی آن سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

هنوز تعیین نیست که سیستم دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد یا نه، اما با این حال می توان انتظار داشته باشیم که دوربین سلفی و دوربین اصلی این گوشی از قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K پشتیبانی نمایند. آن طور که شنیده می گردد، یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 25 واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می گردد. احتمالاً سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد و رابط کاربری تازه One UI 5 سامسونگ را اجرا خواهد نمود.

از آن جا که نمایشگر این گوشی هوشمند میان رده از جنس Super AMOLED است، حسگر اثر انگشت درون آن قرار خواهد گرفت. از دیگر تعیینات این گوشی هوشمند تازه می توان به پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، Wi-Fi 6 ،GPS، بلوتوث نسخه 5.0 و پورت USB-C اشاره نمود. اگر گلکسی M54 با تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام در اختیار کاربران قرار بگیرد، می تواند به یکی از برترین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ تبدیل گردد.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M54 سامسونگ احتمالاً با اسنپدراگون 888 روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M54 سامسونگ احتمالاً با اسنپدراگون 888 روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید