یادمان های دفاع مقدس ایلام آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرهنگ جمال شاکرمی عصر شنبه در در یادمان ایثار از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرستان مهران گفت: این استان دارای ظرفیت های بالایی در بحث استقبال از کاروان های راهیان نور است و یادمان های دفاع مقدس در شهرستان های مهران و دهلران آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.

یادمان های دفاع مقدس ایلام آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور

وی بیان داشت: شهرستان مهران با 10 یادمان دفاع مقدس و آثار به جای مانده از این دوران از طرفیت های بالایی در بخش استقبال و پذیرایی از کاروان های راهیان نور برخوردار است و سالانه بیش از 150 هزار نفر قالب کاروانهای راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس در استان ایلام بازدید می نمایند.

وی گفت: برپایی نمایشگاه نمایه و ماکت مناطق جنگی، ادوات نظامی، عکس، خاطرات شهدا، چادر راهنما، خیمه نماز، جزوه راهنمای گردشگری جنگ، نصب تابلو، بنر و نیز ایستگاه های صلواتی از جمله اقدام هایی است که برای استفاده کاروان های نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهران انجام می گیرد.

سرهنگ شاکرمی بیان کرد: در تمام یادمان ها خادمان و راویان مناطق عملیاتی آماده ارائه هدایت های لازم به کاروان های راهیان نور هستند.

شهرستان مرزی مهران با 220 کیلیومتر مرز مشترک با کشور عراق در 85 کیلومتری ایلام واقع شده است و عملیات های مختلفی در این شهر مرزی در دوران هشت سال دفاع مقدس اجرا شده است.

قلاویزان، میمک، شرهانی و..از مهمترین یادمان های دفاع مقدس استان ایلام است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یادمان های دفاع مقدس ایلام آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادمان های دفاع مقدس ایلام آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید