7 شهرستان این استان زرد کرونایی شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران : سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته 587 مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است .

7 شهرستان این استان زرد کرونایی شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از خبرآنلاین ، آرش نجیمی با اعلام اینکه 15 شهرستان در شرایط نارنجی قرار دارند، اظهارکرد: شهرستانهای برخوار، بوئین میاندشت، تیران، چادگان، خوانسار، خور، دهاقان، سمیرم به شرایط زرد رسیده اند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و 189 بیمار مشکوک به کرونا 587 مورد قطعی شناسایی شد و 205 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر222بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده اند، اضافه نمود: این در حالی است که هنوز یک هزار و 281 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه نمود: 269 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر21 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته13 مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "7 شهرستان این استان زرد کرونایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 شهرستان این استان زرد کرونایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید