بهداشت دهان و دندان

خواص مصرف خرما در هوای سرد

دو فصل پاییز و زمستان جذابیت و مزایای خاص خود را دارند و در عین حال، مصرف خوراکی های متناسب با روز های سرد، سطح انرژی را بالا نگه می دارد و احتمال ابتلا به بیماری های شایع در این فصول را کاهش می دهد.

8 آذر 1400

چای بهتر است یا قهوه؟

زمستان است و چای داغ می چسبد. قهوه داغ هم همین طور. ولی کدامشان سالم تر است؟ در فصل سرد، متخصصان تغذیه چه نوشیدنی هایی را بیشتر توصیه می کنند؟ و چرا؟ پاسخ متخصصان تغذیه را به این پرسش ها بخوانید.

31 شهریور 1400

8 راه ساده برای جلوگیری از پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان و بیماری های لثه از شایع ترین بیماری های دندان هستند. در این مطلب قصد داریم 8 راه برای جلوگیری از پوسیدگی دندان را به شما معرفی کنیم.

6 اسفند 1399

استفاده از روغن نارگیل به عنوان ضد آفتاب

روغن نارگیل می تواند به عنوان تمیز کننده طبیعی پوست صورت، کرم مرطوب کننده و یک ضد آفتاب طبیعی عمل نموده و بیماری های پوستی را درمان کند.

13 دی 1399

خبرنگاران بوشهر رتبه سوم نسخه نویسی الکترونیکی کشور را کسب کرد

بوشهر- خبرنگاران- مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک طرف قرارداد تامین اجتماعی این استان، درثبت نسخه الکترونیک صندلی سوم کشور را به خود اختصاص دادند.

25 آذر 1399

این چای را بنوشید تا دیرتر پیر شوید!

مجله دلتا/ بعضی از خواص چای سبز یاری به کاهش وزن، پیشگیری و درمان سرطان، مسائل قلبی، بیماری های قلبی عروقی، سطح کلسترول بالا، رماتیسم و ورم مفاصل، عفونت، پوسیدگی دندان و بسیاری دیگر است.

24 آذر 1399

کشف استخوان های انسانی 45 هزار ساله

باستان شناسان به تازگی پیروز به کشف استخوان های انسانی شدند که حدود 45 هزار سال قدمت دارد.

19 تیر 1399

10 دلیل برای پایین بودن سرعت شارژ گوشی

روزی روزگاری که گوشی ها بسیار ساده بودند و از نمایشگر بسیار کوچکی بهره می برند، شارژ گوشی به سرعت انجام می شد. اما حالا، با بزرگ شدن فزاینده نمایشگرها و دلایل دیگر، بسیاری از کاربران مرتبا به دنبال برق برای وصل کردن گوشی خود به شارژر هستند و اگر هم شارژ...

3 شهریور 1398

20 روش کاربردی برای درمان آکنه در خانه

چرب بودن پوست، عدم تعادل هورمون ها و لوازم آرایش نامرغوب از جمله دلایل ظاهر شدن آکنه هستند. برای درمان آکنه می توانید از خیار، زردچوبه، سیر، آویشن و ... بهره ببرید.

28 مرداد 1398

سهرابیان: سال جاری باید بیشتر دیده شده و به تیم ملی دعوت شوم، در هر پستی بخواهند برای استقلال بازی می کنم

یکی از اهداف آرمین سهرابیان، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل پیش رو بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی است.

21 مرداد 1398