آموزش کد مونت کارلوی فلوکا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه گلستان کارگاه تخصصی کد مونت کارلوی فلوکا را برگزار می نماید.

آموزش کد مونت کارلوی فلوکا

به گزارش باشگاه دانشجویان وبلاگ توسعه دهنده ها، این کارگاه با تدریس فاطمه مرادی ـ دانشجوی دکتری رشته فیزیک هسته ای، هفته ای سه جلسه و طی 12 جلسه از ابتدا تا انتهای مهرماه برپا می گردد.

آموزش نصب، آشنایی با flair، تعریف هندسه و مواد، تعریف انواع چشمه تک انرژی، چند انرژی و رادیو اکتیو، کار با یوزر روتین، آشنایی با خروجی های استاندارد، آشنایی با USRDUMP و خروجی های رویداد به رویداد حل پروژه نمونه و برطرف اشکال سرفصل های آموزشی این کارگاه است.

مخاطب این کارگاه دانشجویان کارشناسی مهندسی هسته ای، فیزیک هسته ای، فیزیک پزشکی، ذرات بنیادی، اتمی و مولکولی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های نام برده هستند و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09214745788 تماس بگیرند.

اشعه ایکس مهمترین و پرکاربردترین ابزار در پزشکی بالینی است که در دو مقوله تصویربرداری و رادیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مسائل میزان گیری طیف اشعه ایکس، کوشش های زیادی در جهت معین اشعه ایکس با استفاده از روش های محاسباتی اجرا شده است. کد FLUKA یکی از کدهای چند منظوره مونت کارلو است که می تواند برای فراوری طیف اشعه ایکس بکار رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آموزش کد مونت کارلوی فلوکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کد مونت کارلوی فلوکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید