تحقیق و تفحص نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت وصنعت مغان تصویب شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، صدیف بدری در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: از ابتدای مطرح شدن واگذاری شرکت بزرگ کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی ابهامات زیادی در این مورد وجود داشت و از همان ابتدا ضمن مخالفت با نحوه واگذاری، نامه نگاری هایی با معاون اول رئیس جمهور، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی برای ابطال واگذاری انجام و خواهان تحقیق و تفحص مجلس از نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت و صنعت مغان شدیم.

تحقیق و تفحص نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت وصنعت مغان تصویب شد

وی با اشاره به اهمیت کشت و صنعت برای مغان و کل استان اردبیل، افزود: در روند واگذاری کشت و صنعت حق و حقوق عشایر منطقه و نیز اهالی مغان که جزو معارضین این شرکت محسوب می شوند مشخص تکلیف نشده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قیمت گذاری کشت و صنعت مغان به هیچ عنوان متناسب با ارزش واقعی شرکت نبوده و پشت پرده های نحوه واگذاری قابل تشخیص است.

وی افزود: با رای مثبت کمیسیون اقتصادی به طرح تحقیق و تفحص، کار نمایندگان استان در صحن مجلس برای دفاع از کشت و صنعت و لغو مزایده سراسر اشکال آن راحت خواهد بود و این اطمینان را به مردم استان می دهیم که با تمام توان از حقوق مردم عزیز استان و مغان دفاع خواهیم کرد.

بدری با قدردانی از رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: کشت و صنعت و دامپروری مغان از بزرگترین ظرفیت های اقتصادی استان اردبیل محسوب شده و هرگونه واگذاری باید با در نظر دریافت حجم واگذاری و رعایت حق و حقوق اهالی محترم منطقه و با تامین منافع کلان مردم ب استان صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تحقیق و تفحص نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت وصنعت مغان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق و تفحص نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت وصنعت مغان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید