ترامپ دعوت پلوسی برای سخنرانی در کنگره را پذیرفت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، کاخ سفید روز آدینه اطلاع داد که رئیس جمهور آمریکا دعوت رئیس مجلس نمایندگان برای سخنرانی در کنگره را پذیرفته است.

ترامپ دعوت پلوسی برای سخنرانی در کنگره را پذیرفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ توسعه دهنده ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دعوت نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سخنرانی سالانه در برابر کنگره در تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) را پذیرفت.

کاخ سفید روز آدینه طی بیانیه ای اظهار داشت: رئیس جمهور ترامپ دعوت نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سخنرانی سالانه در برابر کنگره در تاریخ 4 فوریه را پذیرفته است.

پیش از این، پلوسی طی نامه ای از ترامپ دعوت نموده بود تا در تاریخ مذکور سخنرانی سالانه خود و پیش از شروع جلسه مشترک کنگره را انجام دهد.

این دعوت در حالی انجام می گردد که تنش میان دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا و ترامپ به شدت افزایش یافته است.

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) با اکثریت آرا هر دو بند قطعنامه استیضاح دونالد ترامپ را به تصویب رساند تا او سومین رئیس جمهور تاریخ آمریکا لقب بگیرد که استیضاح می گردد. (جزئیات بیشتر)

پیش از این کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، سوءاستفاده از قدرت و مانع تراشی در تحقیقات کنگره را به عنوان دو بند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصویب نموده بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترامپ دعوت پلوسی برای سخنرانی در کنگره را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دعوت پلوسی برای سخنرانی در کنگره را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید