توزیع 700 تن میوه شب عید در کردستان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران/کردستان مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: از ابتدای شروع طرح توزیع میوه شب عید در استان تا به امروز 700 تن سیب و پرتقال توزیع شده است.

توزیع 700 تن میوه شب عید در کردستان

پیمان اسکندری در گفت وگو با وبلاگ توسعه دهنده ها، با اشاره به اینکه طرح توزیع میوه شب عید در استان از 25 اسفند سال 1399 شروع شده است، اظهار کرد: قرار بود این طرح تا 13 فروردین سال جاری ادامه داشته باشد که براساس پیش بینی اجرا شده و در راستای تنظیم بازار و ممانعت از افزایش قیمت سیب و پرتقال در بازار تا 15 فروردین تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه 650 تن پرتقال و 300 تن سیب در استان خریداری شد و در قالب 78 غرفه در حال توزیع است، افزود: تا به امروز 450 تن پرتقال و 250 تن سیب قرمز و زرد در غرفه های مستقر در استان توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی کردستان با بیان اینکه قیمت میوه های شب عید عرضه شده در استان ثابت مانده و تغییری نکرده است، اضافه نمود: هر کیلوگرم سیب قرمز به قیمت 70 هزار ریال، سیب زرد 90 هزار ریال و پرتقال هم 115 هزار ریال در استان در حال توزیع است.

اسکندری یادآور شد: قبل از اجرای طرح توزیع میوه شب عید قیمت پرتقال و سیب در بازار استان بیش از 150 هزار ریال بود که با توزیع میوه های یارانه دار این قیمت کاهش پیدا کرد و در روزهای نخست اجرای این طرح استقبال مطلوبی از آن شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع 700 تن میوه شب عید در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 700 تن میوه شب عید در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید