جهانی: وقتی بازی متوقف می گردد به فکر بدهکاری ام می افتم!، طرفداران صنعت نفت برادران ما هستند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، میلاد جهانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان طرفداران این تیم را براداران خود خواند و تأکید کرد برای جلب رضایت آنها کوشش می نمایند.

جهانی: وقتی بازی متوقف می گردد به فکر بدهکاری ام می افتم!، طرفداران صنعت نفت برادران ما هستند

میلاد جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها درباره بحران اقتصادی در صنعت نفت آبادان گفت: متأسفانه مسائل اقتصادی وجود دارد، ولی با این بی پولی تا همین جا نتایج خوبی گرفتیم. این در حالی است که ذهن بازیکنان واقعاً مشغول است. اکثر بچه ها شغل دوم ندارند و فقط به پولی که از فوتبال می گیرند فکر می نمایند تا مقابل خانواده های شان شرمسار نباشند. ما انتظار حمایت از مسئولان استانی را داریم، ولی آنها فقط یک بار در ابتدای فصل در تمرینات حاضر شدند. آقای عیسی زاده هم شبانه روز کوشش می نماید، ولی ایشان به تنهایی نمی تواند مسائل را رفع کند و احتیاج به حمایت دارد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ممکن است مسئولانی که در رأس کار هستند، به مدیرعامل باشگاه قول بدهند که در فلان تاریخ به باشگاه پول می رسد، ولی وقتی این قول ها عملی نمی گردد از دست مدیرعامل هم کاری ساخته نیست. باور کنید من به عنوان یک بازیکن ذهنم درگیر است، حتی در جریان بازی وقتی روی ضربه ایستگاهی یا کرنر، بازی متوقف می گردد به فکر بدهکاری ام می افتم. فقط امیدوارم که خیلی زود مسائل صنعت نفت رفع گردد. فوتبال ما هم حرفه ای نیست که یک باشگاه بتواند بابت فروش لباس، فروش بازیکن، دریافت حق پخش و ... درآمدزایی داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل اخیر در بازی با سایپا به ضرر صنعت نفت تمام نخواهد شد؟، توضیح داد: وقتی به زمین می رویم تمام هدف مان جنگیدن برای صنعت نفت و اعتبار از نام باشگاه است. ما طرفدارانی داریم که طرفدار نیستند بلکه برادرهای مان هستند. وقتی در شیراز بازی داشتیم آنها به استادیوم آمدند و تیم شان را برابر قشقایی حمایت کردند. آنها می توانستند وقت و هزینه سفر به شیراز را به خانواده های شان اختصاص بدهند و با آن هزینه مایحتاج روزانه شان را رفع نمایند. ما برای خوشحالی طرفداران و مردم آبادان تمام کوشش خودمان را به کار می گیریم و می دانیم که نتیجه دریافت تیم چقدر برای آنها مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانی: وقتی بازی متوقف می گردد به فکر بدهکاری ام می افتم!، طرفداران صنعت نفت برادران ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: وقتی بازی متوقف می گردد به فکر بدهکاری ام می افتم!، طرفداران صنعت نفت برادران ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید