خبرنگاران تهیه کننده صدا و سیما گیلان بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رشت- خبرنگاران - مدیر روابط عمومی صدا و سیمای گیلان خاطرنشان کرد: رضا سیف پور تهیه کننده ،ناشر ، نویسنده و هنرمند گیلانی بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفته است.

خبرنگاران تهیه کننده صدا و سیما گیلان بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفت

محمد رضا محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ توسعه دهنده ها ضمن رد کردن شایعاتی مبنی بر درگذشت این هنرمند بر اثر کرونا اضافه نمود: این تهیه کننده صدا و سیما پس از تحمل چند ماه بیماری کبدی درگذشته است و ضایعه ای فرهنگی برای استان بجا گذاشت.

وی ادامه داد: زنده یاد سیف پور پس از انجام آزمایشاتی متوجه فرایند پیشرفت بیماری خود شده بود و در انتظار پیوند کبد در شیراز به سر می برد که متاسفانه دچار تشنج شدید شد و بدرود حیات گفت.

وی ضمن ابراز تأسف از درگذشت این ناشر فعال و هنرمند پیشکسوت و اعلام همدردی با خانواده محترم و بازماندگان ایشان، این ضایعه را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر استان تسلیت گفت.

رضا سیف پور، نویسنده گیلانی و از تهیه کنندگان ارشد صدا و سیمای استان که برنامه های پرمخاطبی همچون مهتاب شبان را فراوری کرد، روز گذشته پس از تحمل چند ماه بیماری کبدی جان به جان آفرین تسلیم کرد. سریال چای و زندگی، پنج سری برنامه شبانه مهتاب شبان، تله فیلم لنج گیل بابا و خانواده سخاوت، مجله فرهنگی وارش و برنامه های تخصصی همچون تکاپو از آثار این تهیه کننده برجسته صدا و سیمای مرکز گیلان است. سیف پور همچنین خالق عروسک نازک بین بود که صندلی خاصی در میان گیلانی ها داشت.وی مدرس دانشگاه و مدیر فراوری سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) و مدیر انتشارات باران نقره ای رشت بود.

وبلاگ توسعه دهنده ها گیلان نیز ضمن اعلام همدردی با خانواده محترم ایشان ،درگذشت این همکار رسانه ای را به جامعه فرهنگ ، هنر و رسانه استان تسلیت می گوید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تهیه کننده صدا و سیما گیلان بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهیه کننده صدا و سیما گیلان بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید