روسیه:عملیات ترکیه محصول سیاست های ائتلاف آمریکا در سوریه است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفته عملیات ترکیه در سوریه محصول سیاست هایی است که برخی از اعضای ائتلاف آمریکا برای ایجاد تغییرات جمعیتی در آن منطقه اعمال نموده اند.

روسیه:عملیات ترکیه محصول سیاست های ائتلاف آمریکا در سوریه است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ توسعه دهنده ها، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد پنجشنبه عملیات ترکیه در شمال سوریه را نتیجه سیاست های بعضی از کشورهای عضو ائتلاف ادعایی آمریکا علیه داعش در سوریه دانست.

به نوشته خبرگزاری نبنزیا پنجشنبه در جمع وبلاگ توسعه دهنده ها گفت: این عملیات نتیجه تغییرات جمعیتی است که بعضی از اعضای ائتلاف آمریکا در شمال شرق سوریه ایجاد کردند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت مسکو قبلاً به اعضای این ائتلاف درباره ایجاد چنین تغییرات جمعیتی در آن منطقه از سوریه هشدار داده بود. وی اضافه نمود: حالا ائتلاف دارد ثمره های سیاست های جمعیتی که در آن بخش از سوریه کاشته درو می نماید.

ارتش ترکیه از روز گذشته به بهانه مقابله با تروریسم و پاکسازی مرز سوریه و ترکیه از حضور شبه نظامیان کردی که آنکارا آن ها را تروریست می داند، به شمال سوریه حمله کرد.

دیروز بعد از شروع این عملیات، آنکارا بیان کرد سفرای تمام کشورهای عضو شورای امنیت را در جریان این عملیات قرار داده است.

شروع عملیات نظامی ترکیه یک روز بعد از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از تماس تلفنی با اردوغان، از تصمیم خود برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از شمال سوریه اطلاع داد. نمودها این اقدام آمریکا را خنجر از پشت توصیف نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "روسیه:عملیات ترکیه محصول سیاست های ائتلاف آمریکا در سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه:عملیات ترکیه محصول سیاست های ائتلاف آمریکا در سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید