فرایند آموزشی منطقه ها قرمز و نارنجی در کردستان غیرحضوری است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران/کردستان در شرایط قرمز و نارنجی، دروس عملی هنرستان ها و هم چنین پایه های اول، دوم و سوم مدارس ابتدایی شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری و کلاس های درس سایر پایه های تحصیلی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی و مهدهای کودک به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

فرایند آموزشی منطقه ها قرمز و نارنجی در کردستان غیرحضوری است

در اجرای مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، شرایط فعالیت مدارس استان از روز شنبه 14 اسفند ماه 1400 تا انتها هفته آینده اعلام شد.

در شرایط قرمز و نارنجی، کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس منطقه ها روستایی کم جمعیت، دروس عملی هنرستان ها و هم چنین پایه های اول، دوم و سوم مدارس ابتدایی شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری و کلاس های درس سایر پایه های تحصیلی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی و مهدهای کودک به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

در شرایط زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری می باشد، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آن ها می تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

در شرایط آبی آموزش مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری خواهد بود.

شایان ذکر است ملاک شرایط رنگ بندی شهرستان ها (زرد، نارنجی و قرمز) مطابق اعلام رسانه های رسمی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایند آموزشی منطقه ها قرمز و نارنجی در کردستان غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند آموزشی منطقه ها قرمز و نارنجی در کردستان غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید