سریال شوالیه ماه مارول و تئوری های هواداران درباره رابطه شخصیت ها

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، بعد از نگاهی اجمالی به شخصیت نابه سامان و از هم گسیخته اسکار آیزاک در اولین قسمت، قسمت دوم سریال شوالیه ماه ویژگی های مارک اسپکتور را به مخاطب نشان می دهد. این قسمت تحت عنوان لباس را احضار کن، همسر او لیلا (با بازی می کالاماوی) را نشان می دهد و جزئیاتی را درباره گذشته نه چندان جالب او به عنوان یک مزدور نشان می دهد.

سریال شوالیه ماه مارول و تئوری های هواداران درباره رابطه شخصیت ها

به علاوه ما او را در حال مبارزه با شغال مشاهده نمودیم و تعاملات بین مارک و استیون به ما نشان دادند که این دو تا چه حد با هم متفاوت هستند. البته این سریال مارول هنوز به این سؤال پاسخ نداده که چرا این دو شخصیت با هم تلفیق شده اند، اما یکی از تئوری های هواداران نشان می دهد که ممکن است علت بزرگ تری در پشت شخصیت چند قطبی شوالیه ماه وجود داشته باشد.

نظریه مطرح شده در رابطه با شوالیه ماه: استیون گرانت مظهر گناهان مارک اسپکتور است

یکی از هواداران این سریال بیان نمود که ممکن است استیون نماد ویژگی هایی باشد که مارک آرزو می کرد می توانست داشته باشد. پس از پخش قسمت دوم، این هوادار در مورد داستان سریال نوشت: به نظر می رسد استیون مظهر تمام گناهان مارک است. نه تنها درباره رابطه او با لیلا یا گذشته اش، بلکه درباره چیزهای کوچکی مانند گیاهخوار بودن یا مسائل دیگری مانند ارتباط او با مادرش.

در ادامه این پست چنین نوشته شده: همه کارهایی که مارک آرزو می کرد بتواند انجامشان دهد، به وسیله استیون انجام می شوند. این امر بیشتر زمانی مشهود است که در سکانس های خاصی، مارک و استیون انتخاب های متضادی دارند.

به عنوان مثال، هنگامی که استیون متوجه می گردد لیلا و مارک در حال اجرا کارهای طلاق خود هستند، ناگهان پاسخ می دهد: من هرگز تو را طلاق نمی دهم. بعد هم سعی می نماید از لیلا برای حل کردن یک معما یاری بگیرد و به این ترتیب تمام نقشه های مارک را برای فاصله گرفتن از او نقش بر آب نماید.

یکی دیگر از لحظاتی که به وضوح نشان دهنده این امر است زمانی بود که لیلا از استیون که در آپارتمان مادرش زندگی می نماید، پرسید آیا توانسته با مادرش آشتی کند یا خیر. لیلا می پرسد: پس شما دوباره با هم صحبت می کنید؟ استیون هم غافلگیر می گردد، زیرا روحش هم خبر ندارد که مارک و مادرش با هم قهر هستند و پس از آن استیون را مشاهده می کنید که چندین بار با مادر مارک تماس می گیرد و برایش پیام های زیادی می فرستد.

در حقیقت تمام مسائل خانوادگی و نابه سامانی هایی که مارک را آزار می دهند، سبب شده که او نسخه جداگانه ای از خودش را داشته باشد که با دید دیگری به مسائل می نگرد. اما سؤالی که پیش می آید این است آیا این بخش از وجود او می تواند خودش را به دور از نگرانی ها و اضطراب های مارک نشان دهد؟

منبع: gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال شوالیه ماه مارول و تئوری های هواداران درباره رابطه شخصیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال شوالیه ماه مارول و تئوری های هواداران درباره رابطه شخصیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید