سریال و پخش خانگی

برادر گودزیلای ژاپنی به میدان آمد، معرفی نیسان Z نیسمو

پس از معرفی نسخه عادی نیسان Z، نوبت به معرفی مدل تقویت شده نیسمو رسیده است. این خودرو اکنون با قدرت بیشتر و چسبندگی بیشتر وارد عرصه رقابت شده است.

10 مرداد 1402

ببینید ، تیتراژ و موسیقی بیادماندنی قصه های مجید کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون صبح روز 16 فروردین در سن 74سالگی درگذشت .

18 فروردین 1402

امکانات و ویژگی های گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا هم پایان عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی 10 پرو کوکا کولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد؟

16 اسفند 1401

عکس، مثلث برمودایی دیگر در استرالیا کشف شد!

خط ساحلی استرالیای غربی به طول 8000 مایل به وسیله حداقل 1600 کشتی غرق شده پر شده است که بیش از هر استان دیگر در استرالیا است و این کشتی های غرق شده اکنون گردشگران، غواصان را به هیجان می آورند و دانشمندان را مجذوب خود می نمایند.

14 آذر 1401

دوره استاپ موشن در حوزه هنری قزوین برگزار می گردد

مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین گفت: با همکاری حوزه هنری قزوین و حوزه هنری کودک و نوجوان تهران دوره استاپ موشن در قزوین برگزار می گردد.

8 آبان 1401

16 فیلمی که بعد از سریال شی هالک در دنیای مارول منتشر خواهند شد

فصل اول سریال شی هالک: وکیل دادگستری به انتها رسید، اما دنیای سینمایی مارول ادامه دارد و فیلم های زیادی قرار است بعد از این مجموعه تلویزیونی منتشر شوند.

1 آبان 1401

10 انیمیشن برتر پیکسار که ارزش تماشای دوباره دارند

حتی هواداران پر و پا قرص پیکسار نیز ممکن است بعضی از نکات مجذوب کننده انیمیشن های این کمپانی را از قلم انداخته باشند. به خصوص با توجه به این موضوع که پیکسار همیشه نکات مخفی ای را در انیمیشن هایش می گنجاند.

27 خرداد 1401

سریال شوالیه ماه مارول و تئوری های هواداران درباره رابطه شخصیت ها

بعد از نگاهی اجمالی به شخصیت نابه سامان و از هم گسیخته اسکار آیزاک در اولین قسمت، قسمت دوم سریال شوالیه ماه ویژگی های مارک اسپکتور را به مخاطب نشان می دهد. این قسمت تحت عنوان لباس را احضار کن، همسر او لیلا (با بازی می کالاماوی) را نشان می دهد و جزئیاتی را...

16 خرداد 1401

چرا ژاپنی ها از 4 می ترسند؟

عدد 4 در ژاپن عددی نحس است!عدد 4 عددی نحس بین مردم ژاپن می باشد و دلیل قانع کننده ای هنوز برای آن وجود ندارد. تنها موضوعی که نشان دهنده دلیل این خرافه است، تشابه تلفظ این عدد با کلمه مرگ است. خرافات همیشه در زندگی افراد نقش بزرگی داشته اند. در بیشتر مواقع،...

25 اردیبهشت 1401

علی صبوری و سوسن پرور در سریال نوروزی تلویزیون

مجموعه خداداد ویژه نوروز 1401 در 13 قسمت ساخته می گردد. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست.

22 بهمن 1400

نوجوان؛ غریب ترین مخاطب سیما ، ناامید شدن نوجوانان از شبکه امید در دوره گذشته

اگرچه چند سالی از تاسیس شبکه امید به عنوان شبکه ویژه نوجوانان در رسانه ملی می گذرد اما هنوز نتوانسته انتخابِ مخاطب خود باشد؛ از بودجه ناچیز این شبکه گرفته تا سپردن فراوری محتوای آن به افراد تازه کار به جای افراد خبره در تنزل کیفیت این شبکه موثر بوده اند؛...

23 آبان 1400

آلبوم موسیقی پیمان به بازار موسیقی می آید

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی پیمان جدیدترین اثر پیمان جوانمرد منتشر و روانه بازار موسیقی می گردد.

22 مهر 1400

بومی سازی فناوری پیکره گفتگوی روزمره با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، نخستین پیکره گفتگوی روزمره زبان فارسی بر پایه یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و با هدف بومی سازی به وسیله یک شرکت دانش بنیان به فراوری رسید.

28 تیر 1400

خبرنگاران تهیه کننده صدا و سیما گیلان بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفت

رشت- خبرنگاران - مدیر روابط عمومی صدا و سیمای گیلان خاطرنشان کرد: رضا سیف پور تهیه کننده ،ناشر ، نویسنده و هنرمند گیلانی بر اثر بیماری کبدی بدرود حیات گفته است.

30 خرداد 1400

10 نفر از مشهورترین چهره هایی که متهم به تجاوز شده اند

صحبت درباره مسائل جنسی معمولا تابو بوده و همچنان هم صحبت درباره این مسائل با احتیاط و آهسته انجام می گردد؛ چه برسد به اینکه کسی مورد آزار و اذیت جنسی هم قرار بگیرد و بخواهد درباره آن صحبت کند.

27 مهر 1399

ادامه پایتخت 6 در 4 قسمت ساخته می گردد

طبق تصیم گیری اجرا شده، بناست ادامه فسل ششم مجموعه پایتخت در 4 قسمت ساخته گردد.

8 خرداد 1399

سر و کله یک سریال خیابان خلوت کن پیدا شد، کاهش عجیب مصرف دیتای کشور با پخش پایتخت 6

استقبال مخاطبان از سریال پایتخت اگر ادامه دار باشد، می تواند یک اتفاق برای تلویزیون محسوب شود آن هم در شرایطی که بسیاری از مردم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در خانه ها مانده اند و اوقاتشان را با اینترنت پر می کنند.

21 اردیبهشت 1399

4 حذف شده بزرگ اسکار خارجی را بشناسید

خبرگزاری ایسنا: آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار در حالی با آنالیز 85 فیلم از کشورهای مختلف، 9 فیلم را وارد فهرست کوتاه شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار کرد که چند فیلم مهم و پرامید فصل جوایز سینمایی و اسکار از گردونه رقابت کنار رفتند.

30 آذر 1398

الماسی: نقش یک تکنوکرات را در خروج ایفا می کنم

بازیگر فیلم خروج گفت: در حال حاضر همچنان در شهر گچساران مشغول فیلمبرداری هستیم، کار ما در این شهر همچنان ادامه دارد اما براساس برنامه ریزی های انجام شده به احتمال فراوان هفته آینده برای فیلمبرداری راهی تهران خواهیم شد.

25 آذر 1398

ستاره های وایکینگ ها و پیکی بلایندرز در فیلم مارگو رابی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، ترویس فیمل بازیگر نقش محبوب رگنار لوتبروک در سریال وایکینگ ها و فین کول بازیگر قلمرو حیوانات و سریال پیکی بلایندرز شبکه بی بی سی قرار است نقش های اصلی فیلم مستقل دریم لند را کنار مارگو رابی ایفا کنند.

16 آذر 1398
تعداد: (24)