سریال فال اوت برای فصل دوم تمدید شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، سریال تلویزیونی فال اوت (Fallout) از آمازون پرایم به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است. این در حالی است که تنها ده روز از پخش سریال می گذرد.

سریال فال اوت برای فصل دوم تمدید شد

جنیفر سالک (Jennifer Salke)، رئیس آمازون ام جی ام استودیوز (Amazon MGM Studios)، در بیانیه ای گفت:

سریال فال اوت که 219 سال پس از سقوط بمب های اتم و تبدیل دنیا به یک زمین نابود شده و بایر اتفاق می افتد، ماجرای دختر جوانی به نام لوسی مک لین را دنبال می نماید که در پناهگاهی زیرزمینی زندگی می نماید و پس از اتفاقاتی برای جست وجوی پدر گمشده اش به سطح زمین می رود. این سریال بعلاوه ماجرای شخصیت های دیگری از جمله یک غول و مکسیموس، یکی از اعضای انجمن The Brotherhood of Steel را دنبال می نماید که داستان آن ها با لوسی تلاقی پیدا می نماید.

فصل اول این سریال با هشت قسمت در 10 آوریل (22 فروردین) در دسترس نهاده شد و بلافاصله با بازخورد های بسیار مثبتی از طرف هواداران و منتقدان روبرو شد. بسیاری این سریال را به علت داستان مجذوب کننده، نقش آفرینی گاگینز در نقش کوپر هاوارد و وفاداری آن به منبع اقتباس از منظر زیبایی شناسی و عناصر مختلف ستوده اند. در نهایت اگرچه این سریال یک اقتباس مستقیم از سری بازی ها نیست و داستان هیچ یک از آن ها را بازگو نمی نماید، اما جاناتان نولان، تهیه کننده اجرایی، آن را یک نسخه غیر تعاملی فال اوت 5 توصیف نموده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال فال اوت برای فصل دوم تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال فال اوت برای فصل دوم تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید