عضو شورای شهر: آمار بچه ها کار در خیابان های تهران 70 هزار است؛ 80 درصد آن ها ایرانی نیستند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آمار بچه ها کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است، گفت: 70 هزار کودک کار در خیابان های تهران وجود دارد که 80 درصد از این افراد ایرانی نیستند.

عضو شورای شهر: آمار بچه ها کار در خیابان های تهران 70 هزار است؛ 80 درصد آن ها ایرانی نیستند

به گزارش ایرنا، سوده نجفی روز یکشنبه در جریان یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه تذکری اظهارداشت: یکی از مسائل شهر تهران، بچه ها خیابان و کار است که با آزار های متعدد روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه این بچه ها دچار مسائل جسمی و روحی می شوند و از سویی دیگر حضور آن ها در خیابان ها مسائلی برای شهروندان ایجاد می نماید، اضافه نمود: ساماندهی بچه ها کار باید از سوی نهاد هایی همانند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرداری، سازمان بهزیستی کشور، وزارت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها انجام گردد.

نجفی بیان اینکه یک نهاد معین و رسمی در زمینه ساماندهی بچه ها کار معرفی نشده است، اضافه نمود: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار بچه ها کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که چرا اجازه ورود اتباع خارجی به عنوان بچه ها کار داده می گردد، خواهان مقابله با ورود بچه ها کار خارجی و برخورد قاطعانه با باند های بچه ها کار در تهران شد.

منبع: فرارو

به "عضو شورای شهر: آمار بچه ها کار در خیابان های تهران 70 هزار است؛ 80 درصد آن ها ایرانی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو شورای شهر: آمار بچه ها کار در خیابان های تهران 70 هزار است؛ 80 درصد آن ها ایرانی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید