قلقلی این روزها چه می نماید؟

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، شهرام لاسمی معروف به قلقلی که حدود دو سال پیش از تهران به مشهد رفته بود، این روزها مشغول کارهای جدید است.

قلقلی این روزها چه می نماید؟

شهرام لاسمی مجری و بازیگر در گفت و گو با خبرنگار ، درباره آخرین فعالیت هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول کار در مشهد هستم. حدود دو سالی است که از تهران به مشهد آمده ام؛ دلیل کوچ من از تهران به دلیل بیکاری بسیار در تهران بود. متاسفانه دوستان ما را نادیده گرفته بودند و کاملا رها کردند.

بازیگر نقش قلقلی درباره کار های جدید خود بیان نمود: در این مدت تدریس تئاتر وفن بیان در کلاس آموزشی بازیگری انجام می دهم همچنین تعدادی اجرای تئاتر دارم که در مشهد روی صحنه خواهند رفت.

وی اضافه نمود: نمایش رابینسون خرگوشه را کارگردانی کردم. این نمایش به نویسندگی عباس قاصدزاده و تهیه نمایندگی حسین شجاعی در سالن فرهنگسرای ترافیک مشهد روی صحنه می رود.

لاسمی گفت:این نمایش در ژانر کودک نوجوان تهیه و فراوری شده است. در این نمایش نازنین راستگو، زینب چوپان، مهری شمس، ملیحه باباخان، فائزه دهقان، شادی افخمی ایفای نقش می نمایند.

وی ادامه داد:طراح لباس و گریم آناهیتا موسوی، آهنگساز محمودرضا غفاری، طراح دکور الهه نجفی، مدیر صحنه: تارا درخشانی، صدا و نور هم مانی لاسمی هستند که در این تئاتر فعالیت می نمایند.

لاسمی گفت: از مهدکودک های مشهد برای دیدن این نمایش می آیند و استقبال خوبی را شاهد هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قلقلی این روزها چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلقلی این روزها چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید