موج پنجم ویروس کرونا در راه است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با افزایش حساسیت در رعایت نکات بهداشتی از تعطیلی اصناف می توانیم جلوگیری کنیم.

موج پنجم ویروس کرونا در راه است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها کردستان، محمد ابراهیم زارعی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا در سنندج، با بیان اینکه موج پنجم کرونا ویروس در راه است، اظهار کرد: در صورت رعایت پروتکل ها بهداشتی می توانیم از آن جلوگیری کنیم.

وی گفت: آمار و اطلاعات موجود بیانگر این مهم است که برگزاری مراسمات و تجمعات در استان کم بوده استفاده و همین موضوع ما را در جلوگیری از ایجاد بحران کمک می نماید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان براستفاده از ظرفیت ارزشمند ائمه آدینه و بعلاوه سمن ها در تشویق مردم به رعایت پروتکل ها بهداشتی تاکید نمود و گفت: نظارت بر اماکن دولتی و خصوصی در زمینه رعایت پرتوکل های بهداشتی لازم است این مهم باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

زارعی اذعان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل ها و بی توجهی به استفاده از ماسک از سوی پرسنل اداری افراد به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

وی حضور نمایندگان اصناف در برنامه های تلویزیونی به منظور تشویق بازاریان به رعایت پروتکل ها بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با افزایش حساسیت در رعایت نکات بهداشتی از تعطیلی اصناف می توانیم جلوگیری کنیم.

زارعی در ادامه از زحمات کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد و گفت: افزایش تجربه و توان علمی آنان در مقابله با این ویروس، موجب کاهش مرگ و میرها شده است.

وی گفت: مردم باید این نکته مهم را مد نظر قرار دهند که کادر درمان خسته هستند و باید با رعایت پروتکل ها از افزایش بستری ها و در نتیجه تحمیل فشار کاری بیشتر بر آنان جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان توضیح داد: تصمیم هیأت های مذهبی در راه اندازی ایستگاه های صلواتی و توزیع اقلام بهداشتی و بعلاوه توزیع نذورات به صورت خام و خشک میان مستمندان در ایام محرم و صفر اقدام قابل تقدیری است.

زارعی اضافه کرد: برگزاری مراسمات محرم و صفر به صورت محدود و در فضای باز تصمیم بسیار خوبی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به شرایط سخت کم آبی در کشور و استان، گفت: صرفه جویی در مصرف آب و برق برای گذر از این شرایط امری لازم است.

وی اسم کرد: این انتظار را از دستگاه های اداری استان که مجهز به ژنراتور هستند داریم برای جلوگیری از قطعی برق بیمارستان ها و واحدهای تولیدی از این تجهیزات در ساعت پیک مصرف استفاده نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "موج پنجم ویروس کرونا در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج پنجم ویروس کرونا در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید